Skip to main content
Beantwoord

Telfort klant naar kpn

  • February 19, 2020
  • 22 reacties
  • 854 keer bekeken

ik ben ooit ivm ontevredenheid overgestapt van KPN naar Telfort. nu is het weer KPN. wat zijn mijn rechten om op te zeggen.

Beste antwoord door Nadia

Hé @Jacobus57, De datum voor de migratie van Telfort naar KPN is nog niet bekend, wanneer we voornemend zijn om jouw abonnement over te zetten word je hierover ruim van te voren geïnformeerd. Als je contractperiode (al) is verlopen, ben je uiteraard vrij om te gaan.

Ik blijf toch benadrukken dat we dat erg jammer zouden vinden. Mocht je ons toch nog een kans willen geven, grijpen we die aan  om je te laten zien dat het anders kan.  Waar ben je de laatste keer tegenaan gelopen? Misschien hebben we onze les al geleerd, en is dat al verbeterd. Of kunnen we daar nog iets mee. Ik hoor graag van je :)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

22 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 19, 2020

Effe serieus...U wilt weg bij kpn omdat u ooit ontevreden was????


  • February 19, 2020

Hallo @Jacobus57 , als je contractvrij bent heb je een maand opzegtermijn.

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 19, 2020

En ….. ik word tot overmaat van ramp nu ook nog eens gedwongen om weer terug te gaan. 


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 19, 2020

Waarom dan überhaupt naar Telfort. Dat is al bijna 15 jaar voor de volle 100% van …. KPN (bron). U bent dus feitelijk nooit weggegaan. :wink::grinning:
Alle diensten worden sinds een jaar of 10 door KPN geleverd…
TV, internet, vaste telefoon én Telfort mobiel via het netwerk van KPN.

Enne, ervaringen en resultaten uit het verleden zijn geen vergelijk voor heden en toekomst.

:point_right_tone2: Alle abonnementen worden met de Telfort-voorwaarden overgenomen. Daardoor zijn er geen rechten om op te zeggen tijdens de minimum looptijd van het abonnement.

Heb je je abonnementen al langer dan de minimum looptijd dan is er niks op tegen om over te stappen natuurlijk. Het duurt dan ca. 4 weken voordat u bij de nieuwe provider zit. Dit i.v.m. de wettelijke opzegtermijn (bij de oude provider) en administratieve verwerking bij de nieuwe provider.

Oh ja, niet naar xs4all hoor. Die is ook al jaren voor 100% (van) KPN.


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • February 20, 2020

Hallo @Jacobus57, goed dat je hier een vraag stelt, welkom op het KPN forum. Jammer om te lezen dat je uit onvrede KPN hebt verruild voor Telfort.
Ik neem aan dat je in de periode dat je klant bij Telfort bent (geweest), als prettig hebt ervaren. De service, gemak en kwaliteit die je daar hebt ervaren mag je ook verwachten bij KPN :) 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 22, 2020

Dank voor de reacties.

Deze sterken mij in mijn beslissing weg te gaan bij KPN. 
Het gaat mij vooral om de arrogantie en slechte service naar de klant toe. 
Dus…...niet om het netwerk. 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 22, 2020

@Jacobus57 als u zich daar beter bij voelt moet u dat zeker doen. Succes met de nieuwe provider. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 22, 2020

Blijft het probleem dat ik NU weg wil en zeker geen extra kosten wil hebben. 

 Ik heb niet voor KPN gekozen !!


  • February 22, 2020

Blijft het probleem dat ik NU weg wil en zeker geen extra kosten wil hebben. 

 Ik heb niet voor KPN gekozen !!

Hallo @Jacobus57 , dan zeg je toch gewoon op, wat is nog het probleem?

 


  • Topper
  • February 22, 2020
  • Jacobus57  het lijkt wel of men gefrustreerd is als iemand ontevreden is en opzegd


wjb
Wijsgeer
  • February 22, 2020

Het gaat mij vooral om de arrogantie en slechte service naar de klant toe. 

Wanneer heb je voor het laatst die slechte service van KPN ervaren?

Heb je een voorbeeld van die arrogantie?


Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 22, 2020

Het zou me verbazen wanneer de beste man nog een reactie geeft met het pest/honend gedrag hier.

Ik schrik hier gewoon van dat volwassen mensen, terwijl ze naar ik aanneem, allemaal hun eigen rekeningen betalen, ook de keuze van iemand anders willen beïnvloeden

.
De man is niet tevreden, laat hem, zijn keuze en van niemand anders.  


  • February 22, 2020

Hallo @Anneke-Anna , als @Jacobus57  kaatst, kan hij de bal van andere forumleden verwachten.

 


Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 22, 2020

Hallo @Anneke-Anna , als @Jacobus57  kaatst, kan hij de bal van andere forumleden verwachten.

 

Welke bal? Ik zag nog niet eens een knikker voorbij rollen 🧐😀


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 24, 2020

Hé @Jacobus57, De datum voor de migratie van Telfort naar KPN is nog niet bekend, wanneer we voornemend zijn om jouw abonnement over te zetten word je hierover ruim van te voren geïnformeerd. Als je contractperiode (al) is verlopen, ben je uiteraard vrij om te gaan.

Ik blijf toch benadrukken dat we dat erg jammer zouden vinden. Mocht je ons toch nog een kans willen geven, grijpen we die aan  om je te laten zien dat het anders kan.  Waar ben je de laatste keer tegenaan gelopen? Misschien hebben we onze les al geleerd, en is dat al verbeterd. Of kunnen we daar nog iets mee. Ik hoor graag van je :)


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • March 6, 2020

Hé Jacobus, helaas geen reactie van je ontvangen. Dat kan. Geen probleem. Mocht je toch nog vragen hebben, laat het me weten :) Ik help je graag. 


  • September 11, 2020

Gaat de aap weg van Telfort wie weet dat


  • September 11, 2020

moeten we dan k p n aap pakken 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 11, 2020

Gaat de aap weg van Telfort wie weet dat

Had Telfort een aap dan? 🙊


  • September 11, 2020

Mijn Telfort aap


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 11, 2020

Hoi, @An de koning 

Als je helemaal geen Telfort meer hebt dan gaat alles onder de kpn APP ( 1 X A en 2 X P :wink: en je spreekt het uit als èp; klep zonder kl dus). Een aap :monkey: is er nooit geweest.

Je abonnement wordt dan TFT KPN.


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • September 11, 2020

@An de koning : Hoi, het valt mij op dat jij vandaag heel veel berichten rapporteert zonder aanwijsbare reden. Is hier een aanleiding voor? Het bezorgt ons veel werk namelijk  :-(