Skip to main content

Ik dacht dat de kortingen die golden bij Telfort behouden zouden blijven bij KPN, maar in de laatste nota zijn de kortingen m.u.v. gratis bellen verdwenen. Voor 2e TV ontvanger wordt €5 in rekening gebracht terwijl deze toch gratis zou blijven ?

Maandbedrag gaat van € 42,50 naar € 53,63. Wat nu KPN ?


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik dacht dat de kortingen die golden bij Telfort behouden zouden blijven bij KPN, maar in de laatste nota zijn de kortingen m.u.v. gratis bellen verdwenen. Voor 2e TV ontvanger wordt €5 in rekening gebracht terwijl deze toch gratis zou blijven ?

Maandbedrag gaat van € 42,50 naar € 53,63. Wat nu KPN ?


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Vul even je forumprofiel in misschien krijg je antwoord. 

Een vraag die alleen iemand van KPN kan beantwoorden., 

Ik ga uit van een foutje bij de administratie, dat kan gebeuren. Maar als de reactie van een Admin alleen maar is “eigen topic voor je vraag aangemaakt”, dan wordt het verdacht. 


Hi @r.sharp, nog van harte welkom hier. Wat rot dat je factuur ineens anders is dan je gewend was. Goed dat je een seintje geeft en fijn dat je (op advies van Cor) je profiel al ingevuld hebt. 

Ik heb je gegevens erbij gepakt. Later die dag heb je ook contact met de klantenservice gehad hierover. Hoe is dit contact afgelopen? Is het opgelost of is de situatie nog onveranderd?


Hi Alexandra, contact klantenservice was met een zeer stugge en weinig begripvolle medewerker. Er is vooralsnog niets opgelost.

Waar bij Telfort sinds het opheffen van het DVB-C signaal een 2e tv-ontvanger gratis was, betaal ik er nu bij KPN wel voor . Dit is volgens mij niet wat er eerder is gecommuniceerd.

 


@r.sharp Dat is jammer om te horen. Ik ben er voor je in gedoken. 

Het abonnement en kortingen zijn allemaal mee gegaan van Telfort naar KPN. Ik heb je facturen erbij gepakt en heb de oorzaak gevonden. Je hebt een korting van 12 maanden gehad op je TFT internet en tv pakket, deze liep tot 1 juni. Zo stond de korting overigens ook aangegeven op alle voorgaande facturen; korting van 12 maanden. Zo stond het daarvoorook aangegeven op de Telfort facturen. Aan de prijs van het abonnement zelf en de tv-ontvangers is niets veranderd, het is puur dat de korting op het pakket afgelopen is. Vandaar dat de prijs nu hoger uitvalt.


Maar hoe zit het met de 2e TV ontvanger ?
 

Die zou voor Telfort klanten toch gratis zijn ivm stopzetten DVB-C signaal


@r.sharp Aan de prijs van de tv-ontvangers is niets veranderd. Het is puur de korting van 12 maanden die afgelopen is. Vergelijk de laatste factuur maar met eerdere facturen, dan zie je wat ik bedoel. Je kunt ze allemaal vinden en bekijken door in te loggen in MijnKPN.