Skip to main content

Ten einde raad!
Het begint een kastje-muur-kastje-muur verhaal te worden. Twee weken en twee monteurs bezoeken verder geen stap verder. 5 uur getelefoneerd en 1 verlofdag heeft het mij Inmiddels gekost.
Bijzonderlijk ergerlijk dat ik telkens mijn verhaal opnieuw moet doen en dat de oplossing het sturen van de monteur is. Die al twee keer zijn geweest. Op 16 juli zou een afspraak met de infra afdeling zijn. Niet komen opdagen. Daarna lag het aan de order die niet doorliep. Deze order geannuleerd en een nieuwe aangemaakt. Begint het weer van vooraf aan. Nu krijg ik ook nog alle apparatuur opnieuw gestuurd.

Beste KPN, waar zijn jullie mee bezig? Dit is geen standaard verhaal. Er zijn al twee monteurs gekomen die beide hebben geconcludeerd dat het niet aan mij ligt of de apparatuur. Dit vraagt om een expert die zich er eens goed in vastbijt en oplost. 
Op zaterdag 18 juli ben ik heel goed geholpen en dacht ik dat er een oplossing zou komen. Nu komt de afdeling backoffice weer met het monteurs bezoek als oplossing. Ik ben ten einde raad en wil nu eens goed geholpen worden met een oplossing als resultaat.

Hoi @RubenH14 . Wat een naar verhaal.

Speelt dit nog steeds? Soms is een monteur (hoe onwaarschijnlijk het ook lijkt) nodig om een bepaald proces in gang te zetten.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? 


Als het goed is komt morgen een netwerk monteur. Ben benieuwd. En ja, het is ongelofelijk dat als de netwerk monteur niet komt opdagen, het proces weer van voor af aan begint omdat de oude order wordt geannuleerd en een nieuwe wordt aangemaakt.

 

Als morgen niemand komt opdagen en het probleem niet wordt opgelost blijf ik bij Ziggo. Niet ideaal maar wel beter dan wat ik tot nog toe heb gezien van KPN.


Ik hoop oprecht dat het vandaag opgelost gaat worden. Mocht je mijn hulp nodig hebben, laat het weten.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.