Skip to main content

Beste KPN,

Ik heb in december en in januari gebeld en ca 3,5 uur aan de telefoon doorgebrachtd om de “juiste” afdeling binnen jullie organisatie te vinden omdat de tenaamstelling en het adres op mijn factuur niet goed is. Er is mij in januari verzekerd dat het nu goed was.

Ik heb vandaag jullie factuur gekregen en wederom de naam en adres fout:****

 

Ik ben niet van plan om deze rekening te betalen omdat dit niet mijn bedrijf is en niet mijn adres. Ik heb meer dan genoeg moeite gedaan om het goed te krijgen, nu is het aan jullie, nog een keer het goede adres:

 

Alle andere adressen en namen accepteer ik niet meer. Gelieve goede nota hiervan te nemen, ik meld dit jullie schriftelijk!

 

Met vriendelijke groet,

Esther Risseeuw

Zenn

 

Admin: adresgegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel

Hey @Zenn! Bedankt voor je bericht hier. Je privé gegevens zijn verwijderd uit je bericht in verband met privacy. Mijn collega heeft ze wel in een notitie (achter de schermen) geplaatst, zodat ik meteen even mee kon kijken. Ik weet niet waarom het nog niet gelukt is. Overal staat het adres goed, behalve op het factuur.

Ik heb de afdeling facturen direct aangestuurd om dit aan te laten passen. Ik hou dit voor je in de gaten. 
Zodra ik meer weet laat ik het weten!