Skip to main content

Goedemorgen,

De tenaamstelling voor factuur 1174516090 is niet juist. Dit had op naam van Wijnhuis Divino duVin moeten zijn. Het adres is hetzelfde. Teven mis ik de Btw uitsplitsing op de factuur,. Kan ik een nieuwe factuur krijgen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Divino ,

Jij klinkt als een zakelijke klant.

Bij KPN houden ze ook van helderheid en gemak. De zakelijke klanten hebben andere behoeftes en interesses dan de privé gebruikers. Daarom hebben ze voor ondernemend Nederland een eigen forum: Zakelijk KPN Forum. Hier kunnen ZZP-ers en MKB-ers hun ei kwijt. 

Je kunt ook bellen naar 0800-0403.

 


@Divino Welkom op het forum. 

Het zou in dit geval inderdaad kunnen dat je zoals @Noordzee zegt zakelijke klant bent. Dan kun je de door hem genoemde stappen volgen. 

Mocht dit niet het geval zijn, zou je dan voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is?

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat ik voor je kan betekenen. 


Ik ben zowel zakelijk als particuliere klant. In dit geval gaat het om mij als particuliere klant. Ik heb de betreffende factuur met BTW uitsplitsing nodig. Kan ik die krijgen? De tennaamstelling hoeft niet gewijzigd te worden.


@Divino Die mogelijkheid is er inderdaad, ik neem aan dat het gaat om een mobiel abonnement. 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en onder persoonlijke opmerkingen het 06 nummer willen invullen waar het om gaat? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor KPN moderators. 

Dan ga ik het voor je in orde maken!


Het gaat niet om het abonnement maar om de aanschaf van een telefoon. Het gaat om factuurnr. 1174516090.


Goedemorgen,

Ik heb weer een kopie van de factuur gehad maar nog steeds zonder Btw over de aanschafprijs van de telefoon er op. Kan ik nu echt een goede factuur krijgen met volledige Btw uitsplitsing?


@Divino Ik neem aan dat het gaat om een toestel dat je hebt gekozen bij het verlengen van je abonnement? 

Je hebt een btw specificatie van de toestelkosten ontvangen bij je contract. Op het moment dat je je contract niet meer hebt dan kan ik je een kopie versturen. 

Daarvoor heb ik wel eerst je gegevens nodig, zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan ga ik voor je aan de slag! :)


Ik heb het profiel aangevuld.

Ik begrijp alleen niet waarom het echt zo moeilijk is voor KPN om een FACTUUR inclusief Btw aan te leveren. Helemaal niet als ik er ook nog eens 9 dagen mee bezig ben!


@Divino Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb een kopie van je contract verstuurd per mail, op pagina 3 van je contract vind je de btw specificatie van je toestel.


Ontvangen. Op de overeenkomst staat een aanschafprijs van € 1.152,-. Op de factuur staat € 1.177,15.
Waar zit het veschil in?


@Divino Dat is gek, ik zie op de factuur een toestelbedrag van € 1.152 plus € 8,83 thuiskopieheffing. Mag ik vragen waar je het bedrag van € 1,177,15 vandaan haalt? 


Dat staat op de “Btw specificatie mobiel” behorden bij factuur 1174516090.


@Divino Bedankt! Ik heb het bedrag gevonden. 

Het bedrag dat je daar ziet staat is het totale bedrag dat vrijgesteld is van btw. Dit zijn dus de toestelkosten van € 1.152 en de toestelverzekering van € 14,99 + 10,16 voor de periode vanaf 11-03. 

Dit samen maakt dus het totale bedrag van € 1,177,15 waar geen btw over is berekend. 

Als je de specificatie van je factuur opent via MijnKPN dan zijn dit de regels waar een kleine "1" bij staat.