Skip to main content

Na jaren terug naar de KPN. Net of ik nooit weg ben geweest.

Een snelheid die met 1Mb net niet gelijk is aan de door ons betaald 1Gb. Een help desk die niet te bereiken is omdat die in het weekend niet hoeven te werken. Ik kan het nu ook niet dus dat is weer gelijk. Een hulppagina op de website die me verteld dat het nu weer prachtig in orde is met nog steeds 1mb en zelfs durft te vragen of ik daar tevreden mee ben of verder wil. Een modem wat niet te benaderen is met het wachtwoord wat erbij geleverd is….

Heeft er iemand ervaring mee wat men bij kpn moet doen om wel de service te krijgen waar men voor betaald? De vorige keer ben ik om dezelfde redenen weggegaan. Elke week viel er wel iets uit en er was nooit een storing bij KPN. Tenminste niet vooraf, achteraf wist men dat wel steeds te melden.

Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest om alle wifi apparaten op kpn te krijgen dus ik wil deze set wel graag houden, maar men maakt het mij niet gemakkelijk.

En dan wil je een klacht indienen en dat kan dan weer niet per mail. Dat moet telefonisch tijdens werktijden. En ja ik werk tussen 8 en 20. Maar als je een brief stuurt moet je dan wel weer je mailadres geven en je telefoonnummer, want zij vinden het wel gemakkelijk om digitaal te werken.

Ik weet het geen nut hier te klagen, want er wordt niet geluisterd, maar ik wilde even wat stoom af blazen.

 

 

Waarom bent u weer terug gekomen? Waarom bent u niet bij die andere provider gebleven? 


Waarom teruggekomen bij KPN? Waarom weggegaan bij ander provider? Tja...stoom afblazen. 


Aardige man aan de deur. Alle apparatuur bij kpn nu van het nieuwste en financieel aantrekkelijk. En mag je dan iets meer verwachten dan 1Mb?? Ik denk van wel:) maar misschien leer ik het ooit nog. 😩


Hoi @william white, welkom hier op onze Community en bedankt ook voor je bericht!

Dat is natuurlijk geen al te beste snelheid dus goed dat je hier melding van maakt. Houd er wel rekening mee dat wanneer je bij je abonnement een snelheid hebt van 1 Gbit/s, dit betekent dat dit de snelheid is die binnenkomt op het modem (Experia Box). Zodra je draadloos gaat werken. lever je snelheid in omdat een wifi signaal zich door de lucht moet verplaatsen. Via de wifi ga je die snelheid in principe dan ook niet halen. Om zoveel mogelijk zaken uit te sluiten; heb jij de optie om een pc of laptop eens bekabeld aan te sluiten op het modem? Ben benieuwd welke snelheid je dan haalt als je een speedtest uit gaat voeren. Verder wil ik je ook aanraden om de KPN wifi manager eens te doorlopen. Deze tool zorgt ervoor dat de wifi bij jou thuis wordt geoptimaliseerd en ben benieuwd of dat ook voor de gewenste verbetering gaat zorgen. Zie je bevindingen in ieder geval graag tegemoet! 


We hebben geen reactie meer van je gezien @william white en ik hoop dat dit inhoudt dat je verbinding inmiddels in orde is!

Mocht dat niet het geval zijn, dan wil ik je toch aanraden om weer contact op te nemen met onze telefonische helpdesk. Als je echt maar 1Mb aan snelheid binnenhaalt op de verbinding zelf, staat dat gelijk aan volledige dienstuitval en daarvoor kan je 24 uur per dag contact met ons opnemen. 

Als je een 1Gb abonnement aan hebt gevraagd maak je gebruik van glasvezel en zou die snelheid ook zo goed als volledig bij je binnen moeten komen!


Reageer