Na jaren terug naar de KPN. Net of ik nooit weg ben geweest.
Een snelheid die met 1Mb net niet gelijk is aan de door ons betaald 1Gb. Een help desk die niet te bereiken is omdat die in het weekend niet hoeven te werken. Ik kan het nu ook niet dus dat is weer gelijk. Een hulppagina op de website die me verteld dat het nu weer prachtig in orde is met nog steeds 1mb en zelfs durft te vragen of ik daar tevreden mee ben of verder wil. Een modem wat niet te benaderen is met het wachtwoord wat erbij geleverd is….
Heeft er iemand ervaring mee wat men bij kpn moet doen om wel de service te krijgen waar men voor betaald? De vorige keer ben ik om dezelfde redenen weggegaan. Elke week viel er wel iets uit en er was nooit een storing bij KPN. Tenminste niet vooraf, achteraf wist men dat wel steeds te melden.
Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest om alle wifi apparaten op kpn te krijgen dus ik wil deze set wel graag houden, maar men maakt het mij niet gemakkelijk.
En dan wil je een klacht indienen en dat kan dan weer niet per mail. Dat moet telefonisch tijdens werktijden. En ja ik werk tussen 8 en 20. Maar als je een brief stuurt moet je dan wel weer je mailadres geven en je telefoonnummer, want zij vinden het wel gemakkelijk om digitaal te werken.
Ik weet het geen nut hier te klagen, want er wordt niet geluisterd, maar ik wilde even wat stoom af blazen.
Â
Â