Skip to main content

Na de zoveelste storing bij Ziggo waar ze mij als vast klant (hoor zowat bij het meubilair) voor de zoveelste keer weer lieten barsten besloot ik over te stappen naar KPN. Ik ben netjes te woord gestaan door de medewerker van KPN. Daar het niet helemaal duidelijk was of ik de zelfde diensten kon gebruiken en ook mijn apparatuur kon blijven gebruiken zoals ik ze nu gebruik (modem/router in bridge stand voor ip camera’s in netwerk) en de medewerker dit niet kon bevestigen moest ik dit zelf onderzoeken. Om ervoor te zorgen dat ik niet het hele verhaal opnieuw moest vertellen aan een collega KPN als ik terug zou bellen stelde de medewerker voor om terug te bellen. Geweldig !!

We hebben vervolgens een terugbel afspraak gemaakt, echter toen hij op dit tijdstip belde (zoals afgesproken) kwam dit ongelegen (onverwachts) en hebben we samen een nieuwe terugbel afspraak gepland.  Is er nu wat gebeurd met die beste meneer van KPN !  of zitten ze bij de KPN niet te wachten op nieuwe klanten.

Het beangstig mij wel, is dit een voorteken van de klantenservice bij KPN. Ik ben niet eens klant en ze laten me nu al barsten. Wie weet toch Ziggo maar behouden.  

Hoi @radio749, welkom op het KPN Forum.

Als ik het goed begrijp ben je na de eerste terug bel afspraak niet opnieuw terug gebeld. Erg vervelend natuurlijk, we proberen onze afspraken natuurlijk altijd na te komen. Ik durf niet te zeggen waarom het de medewerker die jij gesproken hebt niet gelukt is om jou opnieuw te bereiken. Als je wil kan ik de collega verzoeken om het nogmaals te proberen. Vul hiervoor dan je postcode en huisnummer in op jouw profiel.  

Je bent van harte welkom op het forum. Voor vragen over het modem, bridgemodes etc. zit je hier helemaal op de juiste plek. :smiley:

Als ik verder nog iets voor je kan betekenen hoor ik het graag. 


Reageer