Skip to main content

Ik heb een paar weken geleden iemand van KPN aan de deur gehad om te kijken naar het glasvezelaansluitpunt in mijn woning. Helaas was ik niet thuis dus ik had een briefje in de deur met 'wil je een afspraak maken?’. Dus ik heb het telnr.: ************* gebeld. Kreeg ik daar te horen dat ze geen afspraak inplannen om langs te komen, maar een afspraak maken om terug te bellen om een afspraak te maken om te komen kijken. Klinkt allemaal niet logisch en veel te omslachtig in mijn ogen. 

Tot mijn verbazing zijn ze weer aan de deur geweest en had weer het zelfde briefje in de brievenbus. Dit keer met een telnr. erop geschreven, *****************. Dag erna gebeld, geen gehoor. Het enige wat ik hoorde was piep en er werd opgehangen. Heb het die dag 4x geprobeerd maar steeds die piep. Dus afgelopen maandag weer gebeld, ging een paar keer over en kon een bericht inspreken. Eenmaal opgehangen kreeg ik een sms'je dat er alleen afspraken gemaakt konden worden van di t/m vrij tussen 9:00u en 16:00u. Dus ik dinsdag weer gebeld, telefoon gaat over en krijg gelijk de melding dat de voicemail box vol zit. 

Ik weet niet wat het is maar hier wordt ik totaal niet happy van en leidt alleen maar tot irritatie!

 

Admin: Betreffende nummers met het oog op de privacy voor de zekerheid naar het profiel verplaatst.

 

 

@Stan Rongen Welkom op het forum. 

Degene die aan de deur kwam "om te kijken" naar het glasvezelaansluitpunt. Kwam die wellicht kijken om het kastje naar binnen te plaatsen? 

Als dat het geval is dan vermoed ik dat dit iemand van KPN Netwerk is geweest. Monteurs van KPN de provider komen namelijk niet onaangekondigd aan de deur. 

Ik zou je dan ook willen adviseren contact op te nemen met KPN Netwerk. En daar na te vragen hoe dit precies zit.