Skip to main content

In januari kreeg ik opeens problemen met mijn internetverbinding. Hierover heb ik diverse telefoongesprekken met medewerkers van KPN gevoerd. Er is zelfs een monteur bij mij geweest, maar het probleem bleef bestaan. Ondertussen had ik ook KPN Super Wifipunten aangeschaft voor € 149,00 en op advies van die monteur weer naar KPN teruggestuurd. In mijn telefoongesprekken heb ik steeds aangegeven dat ik vermoedde dat het modem niet goed functioneerde, maar alles werd zo'n beetje vervangen behalve het modem. Als laatste werd eindelijk het modem vervangen en ja hoor, het probleem was opgelost. Behalve mijn ergernis en de extra telefoonkosten, zit ik al ruim 2 maanden op de terugbetaling van mijn € 149,00 te wachten. De ene keer krijg ik te horen dat ik nog even geduld moet hebben en de andere keer krijg ik te horen dat het met mijn maandelijkse afrekeningen wordt verrekend. Dit alles heeft mijn vertrouwen in KPN toch wel enigszins beschadigd. Wat nu?  

Hallo @Sandokan305, welkom op ons forum! Allereerst vind ik het fijn om te lezen dat een monteur jouw problemen heeft kunnen verhelpen. Nu wacht je alleen nog op terugbetaling van de reeds geretourneerde SuperWifi. Je hebt al verschillende antwoorden gekregen, maar wacht nog steeds. Ik snap dat je het vertrouwen kwijt bent. Voor ik dingen ga zeggen die niet kloppen, heb ik twee vragen voor je:

  1. Via welke weg heb je de SuperWifi verkregen?
  2. Hoe heb je deze geretourneerd? 

Naast de antwoorden op deze vragen, wil ik je vragen om je forumprofiel aan te vullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Ik zie je reactie graag tegemoet.