Skip to main content

Tot drie maal totale storing in ontvangst internet, tv en telefoon op 20-21/6, bleek in buitenkast storing wederom,  op 27/6, werd mij gezegd een nieuw modem. Nieuw modem opgehaald  2/7, zaterdag door niet goed verbinden monteur aan huis, opgelost tot zondag 4/7 wederom alles uit viel en bleek dat het ergens buiten in een kast opgelost moest worden en op maandag 5/7 door een monteur buiten alles weer is hersteld.     

Hoi @Cees Kempers, welkom op het forum. Je had een storing en die is inmiddels na meerdere stappen opgelost dus, als ik je goed begrijp? In de titel van je topic heb je het over voorrijkosten, dat komt in je bericht zelf niet meer terug. Zijn er voorrijkosten in rekening gebracht, of iets anders? Kan je er meer over vertellen, zodat we met je mee kunnen denken?


vanaf 20 juni heb ik met diverse medewerkers van u gesproken over uitvallen televisie, internet en telefoon, dit is gebeurd 20/6  (geen voetballen, wielrennen en tennis). Opnieuw uitgevallen 23/6 volgens KPN vanwege een oud modem. Nieuw modem opgehaald 2/7 en geïnstalleerd, weer geen bereik. Op 3  juli een monteur bleek dat we de draden niet goed hadden gezet. Van wie we een factuur kregen van 60 eur. vanwege onze fout. Op 4 juli weer geen bereik weer gebeld en toen bleek dat er een flinke storing in een schakelkast zat BUITEN. Toen hoorde ik ook dat 32 ontvangers hetzelfde probleem hadden en dat ze het nu opgelost hadden. Op afgelopen vrijdag 9/7 weer om 08.00 geen bereik, toen was de maat vol . Na melding weer met een van uw medewerkers, werd ik daarna direkt gebeld door een monteur die wist dat er een fout in de buitentoevoer was. Heeft het verholpen voor mij en gaf mij zijn mobielnr. als er weer een storing was. Tot op heden 12/7 geen storing (2 dagen). Alle ellende met geen internet en ook met de tv, zou ik juist de KPN verantwoordelijk stellen voor alle ellende die dit veroorzaakt heeft, dus i.p.v. een factuur van 60 eur. een flinke vergoeding voor alle ellende. Gaarne uw antwoord hierop, Cees Kempers     


Dank je voor de toelichting @Cees Kempers . Ik kan er inhoudelijk nog weinig over zeggen, zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik meekijken.