Skip to main content
Vraag

Teruggestuurde apparatuur niet juist verwerkt

• January 29, 2026
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

Ik heb per medio december mijn KPN abonnement voor TV en internet beeindigd.
Op 27 december heb ik de apparatuur teruggestuurd. Op 31 december is dat ontvangen.

Ik krijg nu een herinnering dat ik wel het modem, maar niet de tv ontvanger heb geretourneerd.
Dat klopt niet. Ik heb modem, tv ontvanger, afstandsbediening en adapters geretourneerd.

Pakket had een gewicht van 1.44kg volgens PostNL. Het modem zelf weegt ongeveer 400 gram. Dus het lijkt me ook wel duidelijk dat er meer dan alleen een modem en adapter in het pakket hebben gezeten.

De inname is kennelijk verkeerd geadministreerd.
Wat kan ik hiermee? Het bericht is afkomstig van een no-reply adres, dus ik kan niet reageren.

3 reacties

JanD
Superuser
  • January 29, 2026

Beste ​@Jeppiepruts gewoon het verzendbewijs heel goed en heel lang bewaren om op verzoek te kunnen tonen.

Verder niet wakker van liggen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 29, 2026

Dank je. Die suggestie zie ik veel voorbijkomen in geval men een herinnering krijgt.

Maar in mijn geval zegt KPN dat de teruglevering niet volledig was. Impliciet is de ontvangst dus al bevestigd.

En daarmee is het wel een andere situatie waarvan ik graag wil weten wat ik ermee moet 

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • January 30, 2026

Gaat weleens mis, zeker als je afwijkt van wat men verwacht  aan apparatuur gekoppeld aan een retourlabel. Door meer apparatuur bij elkaar te doen in een doos of iets dergelijks. En dan een ander retourlabel niet gebruikt. Heb ik ook wel eens gehad. Laatste tijd geen problemen meer mee, krijg vaak melding dank voor het terugsturen van de apparatuur.  Ik bel altijd even met KPN als het fout gaat, dan is het besproken en ligt het ook vaak vast in een notitie.