Skip to main content

Vandaag kreeg ik een Brief met het verzoek om mijn oude experiabox in de retourdoos terug te sturen, maar ik heb geen retourdoos en deze zat ook niet bij de post. Mag het ook in een andere doos?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ook wat. Op mijn vraag is een reactie gekomen, maar ik zie de reactie niet! Hoe kan dit?


Vandaag kreeg ik een Brief met het verzoek om mijn oude experiabox in de retourdoos terug te sturen, maar ik heb geen retourdoos en deze zat ook niet bij de post. Mag het ook in een andere doos?

Ja dat mag, zie deze info op de KPN website. Stop de Experia Box plus voedingsadapter in een stevige doos en breng dit naar een PostNL servicepunt. Doe een briefje met je naam, adres en klantnr. in de doos.

Het adres is

KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn

Bewaar het verzendbewijs dat je van PostNL krijgt.


Goedemorgen @GertjanH, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Vaak komt enkele dagen na de brief de retourdoos. Heb je deze nog ontvangen? Anders kan je het inderdaad zelf kosteloos retour sturen via de informatie die hierboven door Ruud gegeven is.

Mocht ik hier nog iets in kunnen betekenen, laat je het mij dan even weten? :wink:


Bedankt voor de reactie maar ik heb de apparatuur teruggestuurd in een doos die ik nog ergens had liggen.


Top, fijn om te lezen @GertjanH! Dan zullen we het vast binnenkort binnen krijgen :smile:


Deze is al binnen, volgens de app van postnl.


Deze is al binnen, volgens de app van postnl.

Top! Bedankt voor het laten weten.