Skip to main content

Ik heb alles netjes retour gestuurd in de aangeleverde doos en Max beplakt met tape. Nu krijg ik een mail dat niet alles ontvangen is . Hoe dan ? Kon de ontvanger niet tellen ?
 

 Ik heb gelukkig een foto gemaakt van alle apparatuur die de doos in ging. Waar kan ik die naar toe sturen ? zie dat nergens staan en kan ook niet reageren op de mail

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @GVR1. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je hierover een mail hebt ontvangen, terwijl je alles netjes retour hebt gestuurd. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan kan ik dit doorgeven aan onze logistieke afdeling. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Hoi, ik heb mijn profiel ingevuld. Hoop dat het hiermee klaar is en ik positief kan afsluiten als klant kpn. Ik hoor van je 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het zojuist aan onze logistieke afdeling doorgegeven dat je alle apparatuur hebt retour gestuurd. Onze excuses voor deze verwarring. 


Helaas krijg ik nu weer een mail dat ik niet alles terug gestuurd heb terwijl dit wel gedaan is. Kan het nu goed in orde gemaakt worden ? 


@GVR1 Je mag deze mail negeren. Ik heb doorgegeven dat je alles al retour hebt gestuurd.