Skip to main content

Ik kreeg via de brief van KPN te lezen dat ik mijn oude apparatuur in de  doos van de nieuwe moet  terugsturen , nu vraag ik mij af waarom moet dat , want ik heb ook de oude doos nog die bij die apparatuur hoort  die ik terug moet sturen .

Kan ik het niet gewoon daarin terug doen en die doos terug sturen ??

Snap het niet helemaal eerlijk gezegd .

Hallo @Poochie de originele doos is natuurlijk prima. KPN gaat ervan uit dat veel mensen de dozen uiteindelijk wel weggegooid hebben.


Oke  bedankt  voor  snelle reactie :)

 


Heb al twee maal een brief gekregen om de oude apparatuur terug te sturen, maar wacht

nog steeds op de nieuwe aansluiting (glasvezel) , dus pas daarna kan ik de oude retour zenden.


Heb al twee maal een brief gekregen om de oude apparatuur terug te sturen, maar wacht

nog steeds op de nieuwe aansluiting (glasvezel) , dus pas daarna kan ik de oude retour zenden.

Hallo @Hannosh als je nieuwe apparatuur hebt gekregen i.v.m. overschakeling naar glas, kun je die nu ook al gebruiken op koper en dan toch de oude apparatuur terug sturen.

 


Ok, dank voor de info, zal kijken of ik het voor elkaar krijg en stuur daarna de oude terug


Dat is helemaal prima @Hannosh. Mocht je nog problemen ervaren met de aansluiting, dan zien wij graag een nieuw topic tegemoet.