Skip to main content
Beantwoord

Terugsturen router en tv ontvangers

• October 12, 2021
  • 4 reacties
  • 70 keer bekeken

ik heb de router en 2 tv ontvangers geretourneerd in 1 doos met de sticker die ik heb ontvangen

Vervolgens krijg ik nu het bericht dat ik 2 ontvangers moet retourneren , de router heeft de KPN ontvangen.

Hoe kan dit? ik heb het bewijs van verzending.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Goedemiddag @loeters, ergens is dus iets misgelopen in de registratie. Gelukkig kan dit vrij simpel rechtgezet worden. Zou je jouw profiel willen vullen en dan even seintje hier willen geven? Dan geef ik door dat reeds alle apparatuur retour is gestuurd. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• October 12, 2021

Hallo @loeters je verzendbewijs zeer goed bewaren.

Een moderator pakt dit op.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 13, 2021

Goedemiddag @loeters, ergens is dus iets misgelopen in de registratie. Gelukkig kan dit vrij simpel rechtgezet worden. Zou je jouw profiel willen vullen en dan even seintje hier willen geven? Dan geef ik door dat reeds alle apparatuur retour is gestuurd. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 13, 2021

Ik heb de persoonlijke gegevens in het profiel gezet

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik heb nu aangegeven in onze administratie dat alle apparatuur retour is gestuurd. Je kunt de communicatie met verzoek tot retour sturen apparatuur verder negeren.