Skip to main content

Tabe-1971  Heb hier een Thomson TG789VN ca 2010 kan deze vervangen worden want deze geeft een slecht wifi signaal de mobiel wil wel maar de tv niet en deze heeft het wel gedaan heb de servicetool ook al geprobeerd maar geen succes

Gr  T.Stienstra

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@Tds 

je kunt hier wachten tot een webcare het op pakt als u geduld heeft

of kpn bellen


Hallo @Tds 

Gezien de drukte op het forum kan je beter bellen met KPN via 0800 0402. Wachten op een reactie van een moderator kan dagen duren. Deze Thomson komt in aanmerking voor directe omruil.


Hoi @Tds, welkom! Dit ouwe beestje moet zeker vervangen worden. Als je nog niet gebeld hebt om dit te regelen, vul dan je forumprofiel in en laat hier weten als je dat gedaan hebt. Dan help ik je verder. 


Beste Erik heb een forum profiel aangemaakt


Dank je, @Tds. Het is me gelukt om een omruil hiervoor te plannen. Wel heb ik daarbij je Experia Box moeten resetten, sorry. De nieuwe Experia Box wordt morgen (10 augustus) bezorgd op het servicepunt in de Lekker Makkelijk aan de Eewal in jouw woonplaats. Je krijgt ook nog een sms met al deze info en instructies, plus een tweede sms zodra de Box daar morgen bezorgd is. Daarna kun je daar je oude Experia Box inleveren en krijg je de nieuwe mee. Verpak de oude, met z'n stroomkabel, in een doosje en noteer daarop het ordernummer (4100176) en onderstaande adres. Neem ook je ID bewijs mee naar het servicepunt, daar wordt om gevraagd.

 

KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn


Beste Erik bedankt voor de snelle service