Skip to main content

13 november een dame van kpn aan de lijn of we ons abonnement wilde aanpassen, na overleg gingen we akkoord met een overstap naar een hussel abonnement, er werd ons een gratis tablet in het vooruitzicht gesteld. Bij on ze eerste factuur blijkt dat de tablet helemaal niet gratis is maar meer dan 200 euro kost. Hierop contact gehad met klantenservice op 20 december beloofde de medewerker dat hij het uit ging zoeken, hij belde die dag een paar keer terug maar we kwamen er niet uit, hij zou het uitzoeken en ons 2 dagen later terug bellen, er is nooit terug gebeld.

Hallo @Cor 195410 alleen nieuwe klanten krijgen korting of cadeaus, bestaande klanten niet.

Als de helpdesk dat beloofd heeft, moet je het ook zwart-op-wit hebben staan.

Je kunt de tablet binnen 14 dagen in originele verpakking retoursturen onder overlegging van de originele aankoopbon.

 


Gelul Jan,

Als ik iets afspreek met een kpn medewerker moet hij/zij zich aan haar woord houden. Telefonisch contact gehad met klantenservice die zouden het uitzoeken en terug bellen, tot op heden niets gehoord. Na meer dan 20 jaar zijn ze wel een klant kwijt


Tja sorry, maar als je het niet zwart op wit hebt, dan trek je meestal aan het kortste eind. Iedereen kan wel zeggen dat hem of haar een gratis tablet beloofd is. 


Hallo @Cor 195410, welkom op het KPN forum! Ik kan me voorstellen dat dit even schrikken is: Je denkt een gratis tablet te krijgen en ineens moet je ervoor betalen. Net als @JanD ben ik best verbaasd over het aanbod dat je hebt gekregen. Wanneer wij een actie hebben waarbij je een gratis product (bijvoorbeeld een tablet), dan geldt deze actie doorgaans alleen voor nieuwe klanten. Dit is in ieder geval zo bij KPN Internet abonnementen. Bij KPN Mobiel wil dit nog wel eens anders zijn, maar ik kan me niet herinneren dat we recentelijk een mobiele actie hadden waarbij je een tablet cadeau kreeg. En als we geen actie hebben, dan is het ook niet gebruikelijk om een gratis product bij een vernieuwing weg te geven. Deze mogelijkheid hebben wij helemaal niet. Ik ben dus heel erg benieuwd door wie dit aanbod is gedaan en/of er mogelijk sprake is van een misverstand.

Ik wil dit best voor je uitzoeken, maar ik moet daarbij wel meteen zeggen dat als er geen notitie in het systeem staat, ik hierin ook niets voor je kan betekenen. Mocht je gebruik willen maken van mijn aanbod, zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


Hallo Denise,

We zuigen dit niet uit onze duim, we konden volgens haar overstappen naar hussel en kregen als beloning de tablet. Mijn vrouw heeft de 20e een uur aan de telefoon gehangen met een collega, deze zou het uitzoeken en terug bellen, ik weet niet wat er met de collega aan de hand is maar tot op heden niet terug gebeld. Vind het geen stijl dat een klant die al meer dan 20 jaar jullie producten af neemt zo behandeld wordt. en ook nog eens aan een duur tablet abonnement vast zit.


Ik geloof je op je woord, @Cor 195410, ik zie alleen niets over een gratis tablet in de notities staan. :slight_frown:  Ik kan hierin dan ook niets voor je betekenen. Het enige wat ik nog zou kunnen doen, is kijken of ik de collega die jij gesproken hebt vragen of hij/zij contact met jou kan opnemen. Weet je nog wanneer dit gesprek precies heeft plaats gevonden? Dan kan ik op basis daarvan kijken met wie jij gebeld hebt.


Goedemiddag Denise,

Dat is op zaterdag 13 december geweest, ergen tussen 10:30 en 12:00 uur, het was een dame, we kregen na het gesprek 8 (acht) verschillende emails met wijzigingen. Beetje veel niet, volgens mij begreep ze het zelf niet.


Ik zie één notitie in het systeem. Ik heb mijn collega die de notitie heeft achtergelaten verzocht contact met jou op te nemen.


Zijn jullie ons telefoonnummer kwijt want we horen niets, wellicht kan ik alle correspondentie naar jullie toe sturen, dit wordt opgelost anders zeg ik al mijn abonnementen bij jullie op. 


Ik zie dat ik een reactie van mijn collega heb ontvangen. Mijn collega geeft aan dat ze jou een zogenaamde combideal heeft aangeboden, omdat je een oud Alles-in-1 abonnement had. Ik weet alleen niet wat deze combideal inhoudt. Ik heb mijn collega om meer verduidelijking gevraagd, maar hier heeft ze nog niet op gereageerd. Op mijn verzoek om contact met jou op te nemen, is zij ook nog niet in gegaan. Ik zal er nog een herinnering achteraan sturen.


We zijn ondertussen weer een week verder en hebben nog steeds niets van uw medewerkster mogen vernemen. In uw laatste antwoord heeft u zelf aangeven dat er iets niet goed gegaan is, ik zou graag willen dat dit wordt recht gezet.


Mijn collega was een tijdje ziek van Corona, helaas, waardoor het antwoord op zich heeft moeten laten wachten. Maar ik heb inmiddels een antwoord mogen ontvangen. In haar antwoord geeft mijn collega aan dat zij een aanbod heeft gedaan om jouw oude abonnement van € 95,24 om te zetten naar een Hussel abonnement + tablet abonnement, waardoor je samen op € 86,47 per maand uit komt. Er zit dus niet daadwerkelijk een gratis tablet bij in, maar omdat je uiteindelijk wel goedkoper uit bent, lijkt het alsof de tablet gratis is. Misschien had mijn collega dat anders kunnen verwoorden om deze verwarring te voorkomen. Al met al ben je nu alsnog goedkoper uit per maand dan dat je voorheen was en dat was het doel.


Totale onzin, de tablet werd ons wel degelijk gratis aangeboden en er werd ook niets gezegd over een tablet abonnement. Alleen dat we goedkoper uit zouden zijn dat klopt. Bij het contact werd standaard het bericht afgespeeld dat het gesprek werd opgenomen raar dat u het dan niet terug kan vinden.

Om aan deze soap een einde te maken stel ik voor om het abonnement op de tablet per omgaande te beëindigen en ben ik bereid om het restant bedrag van de tablet per omgaande in 1x te voldoen.

U geeft zelf ook aan dat er sprake is van miscommunicatie tussen ons en uw collega, dus lijkt me dit een redelijke oplossing.


Bij het contact werd standaard het bericht afgespeeld dat het gesprek werd opgenomen raar dat u het dan niet terug kan vinden.

Voor trainingsdoeleinden. Dat houd dus in dat sommige gesprekken gebruikt kunnen worden bij trainingen. Niet om het gelijk (of ongelijk) van een klant er mee aan te tonen dus. Normale helpdesk medewerker hebben ook helemaal geen toegang tot die gesprekken. 


Oke duidelijk, nu nog graag antwoord op mijn andere vraag, neem dat ik daar ook nog een reactie op krijg.


Nog even een reactie met betrekking tot uw antwoord, Denise kan vermoedelijk wel terug luisteren. Dus ik zou graag van haar een antwoord hebben en niet zo'n niets zeggend bericht van nick83 of neem even telefonisch contact op wel zo netjes.


Totale onzin, de tablet werd ons wel degelijk gratis aangeboden en er werd ook niets gezegd over een tablet abonnement. Alleen dat we goedkoper uit zouden zijn dat klopt. Bij het contact werd standaard het bericht afgespeeld dat het gesprek werd opgenomen raar dat u het dan niet terug kan vinden.

Ik heb van mijn collega begrepen dat zij het aangeboden heeft als een combideal waarbij je dus goedkoper uit bent als je de Thuis abonnement en tablet abonnement neemt. Of zij daadwerkelijk heeft gesproken over een gratis tablet, weet ik niet, ik was niet bij het gesprek aanwezig. Ik heb ook niet de mogelijkheid om deze gesprekken terug te luisteren. Wat @Nick83 zegt, klopt dus:

Bij het contact werd standaard het bericht afgespeeld dat het gesprek werd opgenomen raar dat u het dan niet terug kan vinden.

Voor trainingsdoeleinden. Dat houd dus in dat sommige gesprekken gebruikt kunnen worden bij trainingen. Niet om het gelijk (of ongelijk) van een klant er mee aan te tonen dus. Normale helpdesk medewerker hebben ook helemaal geen toegang tot die gesprekken. 

 

Om aan deze soap een einde te maken stel ik voor om het abonnement op de tablet per omgaande te beëindigen en ben ik bereid om het restant bedrag van de tablet per omgaande in 1x te voldoen.

Ik begrijp dat je dit graag wilt. Ik kan dit alleen niet voor je in orde maken. Ik wil je vragen om hiervoor telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402 (gratis) en aan te geven dat je wilt opzeggen. Je komt dan bij de afdeling Save uit. Mijn collega's kunnen je verder helpen.