Skip to main content

Heb in de app thuis van Kpn mijn ww en WiFi netwerk een andere naam gegeven. Heeft 2 maanden prima gewerkt. Ik heb ik zeer slecht internet (5.4 mbps) wil graag mijn modem resetten. Afgelopen week is er een monteur geweest van kpn en die vertelde dat ik beter mijn gegevens op de fabrieksinstellingen kan laten staan. Toen de monteur hier was had ik prima internet.Als ik nu mijn modem ga resetten pakt hij waarschijnlijk weer mijn oude instellingen. Ik wil dus graag mijn modem weer naar de standaard instellingen zetten. Hoe kan ik dat doen als ik niet meer in de app kan komen?

Hallo @Wilma13 , als je de modem naar de fabriekswaarden terug wilt zetten kun je met een paperclip het resetgaatje zo lang ingedrukt houden totdat er 1 of meerdere lampjes op het modem gaan knipperen en dan meteen loslaten.

Na een aantal minuten staat de mode weer in zijn oorspronkelijke stand, als nieuw uit doos.

 


Dan JanD, wist ook wel dat het zo moest maar durfde het niet omdat ik bang was dat het fout zou gaan. Heb hem het modem een reset gegeven en heb nu weer supersnel interne. Wel vreemd want de kpn monteur heeft dat vorige week ook al gedaan. Bedankt voor je uitleg.


Graag gedaan.