Skip to main content

Goedemorgen, 

 

Ik ben overgegaan van Telfort naar KPN. 

Nu heb ik vorige maand netjes 48,62 betaalt, wat ook in de mail stond destijds van kpn ivm de overname. 

Nu kreeg ik gister en mail dat ik ineens 62,72 moet betalen. 

Zal vast ergens iets fout gegaan zijn, en ik hoop dat er niet iets te herstellen valt zonder te bellen.

Dus vandaar het bericht hier, als het niet anders kan moet ik maar bellen. 

Kam iemand mij uitleggen wat er verkeerd is/ gaat, staat van alles bij op de specificatie wat ik eens niet thuis kan brengen, vandaar. 

 

Bedankt voor de moeite iig.

Aanvulling:

In mijn kpn app staat gewoon het abbonement bedrag: 48,62, geen extra dingen in het abbonement, dus weet ook niet wat er anders is als anders...


Hallo @Dennisgh , kun je eens een screenshot maken van de TFT- en de KPN-factuur, met je privégegevens afgeschermd natuurlijk.

Binnen dit forum was al eerder iemand met zo'n groot verschil en dat forumlid zou ik niets gewijzigd hebben aan het pakket.

Zelf heb ik wel de goede thuisfactuur gehad, alleen heeft KPN een beetje gerommeld met de bedragen, maar het bedrag onder de streep klopte en daar gaat het om.

 


Lukt mij effe niet om foto's erbij te zetten…

Maar in de app staat duidelijk 48,62 en in e-mail 62,72.

Even kijken of daar vanavond lukt. 

Vorige maand email gehad van kpn dat ik 1 euro zoveel meer ging betalen ivm overstap naar KPN..

 


Welkom op het forum @Dennisgh. Ik heb de facturen erbij gepakt en het bedrag lijkt inderdaad anders geworden. Ik moest er even goed naar kijken maar ik zie wat er is gebeurd. Allereerst: geen zorgen; alles klopt nog wel.

Wat er is gebeurd, is dat de factuurdatum is veranderd. De vorige factuur ging over de periode van 18 okt t/m 17 nov, de nieuwste factuur over de periode van 18 nov t/m 26 dec. Doordat de factuurdatum is gewijzigd, is de periode op de factuur eenmalig langer, zodat het gat tussen de oude en nieuwe datum meegenomen wordt. Het abonnement zelf en de prijs zijn niet veranderd. Op de volgende factuur zal je het bekende bedrag weer terugzien, met de nieuwe periode erbij.


Hoi hoi Jasper, 

 

Sorry, helemaal vergeten dat ik hier een topic had geopend.

Idd, had ondertussen contact gehad met iemand op de chat en die had mij dat idd ok doorgegeven. 

Had achteraf ook wel kunnen weten dat dat het was.

 

Toch bedankt voor de moeite. 

Mvg. Dennis