Skip to main content

Zijn er meer klanten benaderd via de telefoon dat KPN zou stoppen met glasvezel en dat er door dit bedrijf een monteur gestuurd zou worden om een nieuwe aansluiting te realiseren?! Ik werd gebeld door dit nummer 020-227296. Toen ik reageerde dat het een vaag verhaal was werd er snel opgehangen.

 

Hoi @Scheurijzer 

Niet reageren en vooral niet terug bellen.
En geen paniek KPN stopt niet met glasvezel maar gaat juist uitbreiden met glasvezel.


Ik werd gebeld door dit nummer 020-227296.

Dat telefoonnummer is één cijfer te kort. Heb jij een vergissing gemaakt of is dit werkelijk het telefoonnummer dat je te zien kreeg?


Scherp @wjb 

Ik had ze niet geteld.


@Scheurijzer . Wat een vreemd telefoontje.  KPN is juist bezig met een grote glasvezel campagne.

Ik zou er verder geen aandacht aan schenken. 


Had inderdaad een cijfer vergeten. 2x gebeld door 0202272961 zeer vervelend!


Wat een nare praktijken, internet staat er vol mee dat ze op deze manier werken.  Dit is inderdaad een verkoopbureau die u een ziggo abonnement willen verkopen. In principe niks mis mee maar de manier waarop "uw huidige lijn komt te vervallen" is erg smerig en feitelijk ook onjuist.

 

Gewoon negeren en eventueel het nummer toevoegen aan de lijst met geblokkeerde nummers.

Zie ook: https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/0202272961


Slechte zaak dat dit uit naam van Ziggo gebeurt. Hopelijk doen ze hier wat aan!


Zieltjes van een call-center die met een "over mijn lijk strategie" abonnementen willen verkopen om hun dagelijkse targets maar te halen. Triest en sneu volk. Wat Ik_Hussel zegt: negeren en blokkeren !