Skip to main content

Hallo op mijn thuisapp werkt hoe veel apparaten niet ( heb superwifipunten)van alles geprobeerdt 5 keer gebeld met kpn maar niet weet het. Alles al opnieuw aan gesloten wel 10 keer opgestart maar helaas, wieweet wat dat kan zijn !!! Riloe

"op mijn thuisapp werkt hoe veel apparaten niet"

Het is me een raadsel wat u hier mee bedoeld. 🤔 Wat is het probleem? 


Heb jij de thuis app van kpn op je telefoon/ tablet ?


Hallo @Riloe , de Thuis app heeft moeite met WiFi devices die een willekeurig MAC-adres tonen. Om je privacy te waarborgen kan je dat instellen in de WiFi instellingen. Bij iOS kies je voor ‘privéadres’ en Android kent ‘MAC-willekeurig’

Dit heeft tot gevolg dat de Thuis app deze devices niet herkent en daarom niet meer laat zien.


Hoi @Riloe, welkom! Bedoel je dat de app dingen niet goed laat zien? In dat geval, check of je de privacy instelling actief hebt die RBxx noemt. Of bedoel je dat je Superwifi hebt aangesloten, maar dat deze niet goed werken? Want dan heeft het waarschijnlijk meer te maken met hoe en waar deze geplaatst zijn en niet de per sé de app. Kun je beschrijven wat je ervaart aan problemen? 


 Beste Erik het is al opgelost ik heb in WiFi de priveadres uit gezet. 


Hallo @Riloe , de Thuis app heeft moeite met WiFi devices die een willekeurig MAC-adres tonen. Om je privacy te waarborgen kan je dat instellen in de WiFi instellingen. Bij iOS kies je voor ‘privéadres’ en Android kent ‘MAC-willekeurig’

Dit heeft tot gevolg dat de Thuis app deze devices niet herkent en daarom niet meer laat zien.

 

Hi @Erik_  ik was dit topic al weer vergeten, maar @Riloe had nog een ander topic.

Daar is dit probleem met de hier door mij genoemde suggestie ook opgelost.