Skip to main content

Goede avond 

ik heb ons tv/internet vanmorgen om laten zetten naar een tijdelijk contract ivm tijdelijke verhuizing.
Opzeggen kan niet want ons contract loopt tot begin mei. Aangegeven dat ik geen digitenne wil want dat hebben we niet nodig. 
Krijg nu een mail dat digitenne apparatuur onderweg is en we moeten de huidige spullen terugsturen terwijl we omstreeks april weer in ons huis zitten. Dus we hebben straks niets kan niet opzeggen maar alles moet wel retour en kosten 25 euro pm. Spotify blijft wel doorlopen voor 5€ pm. En ook totaal ruim een half uur aan de telefoon zitten wachten totdat ik überhaupt geholpen werd. 
Nu de neiging dat tijdelijke gedoe maar te cancelen en per mei alles op te zeggen. Wat een gedoe!

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

Hoi @StritLo, wat jammer om te horen dat de verhuizing met het tijdelijke contract anders verlopen is dan je bedoeling was. Ik zou je graag vertellen dat ik het zelf voor je kan aanpassen, maar die mogelijkheid hebben we via het forum helaas niet. Daarom raad ik je aan om even te bellen (0800-0402) of chatten met onze klantenservice. Mijn collega's van de verhuisdesk helpen je via die weg verder om het recht te zetten. Ik hoop het snel geregeld is, en wens je veel succes met de verhuizing!