Skip to main content

Hallo,

Binnenkort verblijf ik enkele weken in mijn vakantiewoning. Ik zou tijdens mijn verblijf graag een "vaste” internetverbinding hebben in plaats van een 5G hotspot.

Op de pagina's van de internetbundels zie ik een optie voor “maandelijks opzegbaar". Betekent dit ook dat ik mijn abonnement voor een enkele maand aan kan gaan en aan het einde van de eerste maand weer op kan zeggen? Of ben ik alsnog gebonden aan een bepaalde “minimumtermijn” voor het abonnement?

Hallo @jdsm ,

Klopt, als je kiest voor maandelijks opzegbaar, dan kun je na één maand alweer opzeggen. 
 

Hou wel rekening met de opzegtermijn van één maand.

Check wel of het mogelijk is om in jouw vakantiewoning een vaste aansluiting te kunnen gebruiken. Oftewel: Dat jouw vakantiewoning aangesloten is op het vaste netwerk van KPN.

Die dus eerst de postcodecheck: https://www.kpn.com/shop/internet-tv/internet-tv/

 

nb : Bij een maandelijks opzegbaar abonnement kom je niet in aanmerking voor een welkomstkado. Logisch natuurlijk en daar zal het jou ook niet om gaan. 


Hallo @Noordzee,

Bedankt voor je antwoord! Ik kan inderdaad bevestigen dat het mogelijk was. Na mijn verblijf in de vakantiewoning heb ik het abonnement vandaag weer opgezegd.

Er was wel even verwarring bij de klantenservice, omdat ik toch in het systeem stond met een jaarcontract (ook als zodanig zichtbaar in MijnKPN). Maar bij navraag bleek het inderdaad toch mogelijk, omdat ik had gekozen voor maandelijks opzegbaar bij de aanvraag.

Hopelijk helpt deze ervaring toekomstige bezoekers in eenzelfde situatie.


Fijn dat het allemaal is gelukt! 👍