Skip to main content

Ik heb een 2 jarig abonnement thuis-abonnemnet (50 Mbit). Ik wil 1 maand de internetsnelheid flink verhogen  (1Gbit) en daarna weer terug naar het huidige t (50 Mbit) voor mijn huidige tarief.. Kan dit, en zo ja hoe doe ik dit?

Als ik het zelf doe via mijnkpn lijkt het alsof ik vast zit aan een nieuw contract  want er komen prijzen ‘na 3 maanden’ en ‘na 6 maanden’. (zie hieronder). Dat duidt erop dat ik eraan vastzit en niet binnen een maand terugkan. 

Daarbij zegt KPN een monteur langs te sturen voor glasvezel vanwege 1Gbit, terwijl ik al jaren glasvezel heb. 

Dus wat te doen?

 

Jouw wijzigingen

Extra's (1)
Actie

12,99

Totaal per maand58,47

Na 3 maanden71,46

Na 6 maanden78,96

Hallo @johannaaa ,

Via MijnKPN lijkt dit dan niet goed te gaan. De oplossing is dan om hiervoor te bellen met 0800-0402. 


Hi @johannaaa, welkom hier. 

Een goede tip van Noordzee, is het inmiddels gelukt? 


Mogelijk heeft u nog een 100 mbit glasvezelkastje. Dat moet dan vervangen worden voor een 1000 mbit glasvezelkastje. Dat komt de monteur dan doen.

De kans is ook aanwezig dat u nog een heel oud abonnement heeft wat uit de tijd komt dat 1000 mbit helemaal nog niet bestond.

MijnKPN wil dan misschien uw abonnement gelijk vernieuwen...


Dank allen. Heb 0800-0402, is gelukt. Er hoeft geen monteur langs te komen want glasvezelkastje blijkt geschikt voor 1000 mbit


Reageer