Skip to main content

I vind het niet netjes van Jullie 

Ik zei de 20e betaal ik een wat doen jullie mij nu afsluiten waarom 20e betalen is toch niet 20e afsluiten 

Ik heb met jullie  gesproken  zou de 20e betalen dat houd toch niet in de 20e afgesloten  worden of wel nu kan ik extra gaan betalen twweijl ik een afspraak  met jullie  had ik vind ik echt geen stijl sorry hoor ik vind dit echt niet klant vriendelijke  jullie hadden me dan de 21 moeten af sluiten en nu ik betaal  vandaag dan wordt ik meteen weer aan gesloten 


Hoi @Madoiv2005, welkom hier. 

Toch afgesloten dus ondanks dat je aangaf een betaalafspraak te hebben? Want als je een afspraak hebt voor de 20e, betekent het dat het geld de 20e bij ons binnen moet zijn. Als je met iDeal betaald wordt het dezelfde dag nog verwerkt, betaal je handmatig kan het tot 5 werkdagen duren voor het verwerkt is. 

In ieder geval wil ik je aanraden om te bellen met 0800-0402 voor deze vragen. Spreek dan in dat je afgesloten bent of dat je de financiële afdeling wilt spreken. Dit is namelijk de afdeling die het met jou de situatie kan bespreken. Via het forum is dit niet de beste weg omdat mijn collega's altijd met jou als klant willen spreken.