Skip to main content

Goedemorgen,

Gisteren heb ik de betaling via Ideal gedaan.Vandaag ben ik toch geblokkeerd.Wat nu?

Hallo @Tolletje1976, als je hebt betaald verwacht je niet afgesloten te worden natuurlijk! Over wat voor abonnement gaat het precies? Met de gegevens die nu op je forumprofiel staan ben ik voor je gaan kijken en daar zie ik geen actieve abonnementen staan. Kan het zijn dat het om een ander adres gaat waar je bent geblokkeerd? 


Beste,

Vanochtend contact gehad met de klantenservice en binnen hetbuur had ik weer internet.Door drukte zat er vertraging in het betalingsverkeer.wel geweldig nu het een tijd is van thuiswerken!dmv van de hotspot op mijn mobiel heb ik toch kunnen inloggen.

Ben wel benieuwd of nu de aansluitkosten wel of niet in rekenjng worden gebracht aangezien we binnen de 24 uur hebben betaald.ik zal mijn profiel aanpassen


Dat is goed om te lezen @Tolletje1976, met de nieuwe gegevens zie ik inderdaad ook dat je weer bent aangesloten bent. Er staat geen melding bij of heraansluitkosten wel of niet in rekening gebracht zullen worden, dat zullen we bij de factuur pas weten.