Skip to main content

Ik krijg zojuist een bericht binnen van KPN, dat de glasvezel verbinding in onze nieuwe woning niet te gebruiken is en ik een monteur moet inplannen. 
 

Nu zie ik dat dit pas vanaf de 16e kan. Een maand geleden heb ik onze verhuizing al doorgegeven; door de medewerker aan de telefoon werd tot 2 maal toe aangegeven dat ik alleen maar de spullen hoef in te pakken en ik meteen aan de slag kan.
 

Wij verhuizen morgen (de 11e) naar onze nieuwe woning. Dit betekent dat ik tot de 16e dan ineens geen internet heb? Kan niet thuiswerken; moet donderdag een examen online afleggen; kan helemaal niets!
 

Hoe kan het zo ineens dat jullie er nu pas achter komen dat ik geen geschikte glasvezel verbinding heb?! Mocht dit daadwerkelijk het geval zijn - dan verwacht k vanuit jullie als provider dat jullie met een oplossing komen zodat ik vanaf de 11e gewoon een werkende verbinding heb - ik betaal er namelijk ook gewoon voor.

Hallo @Kevin88JK, welkom! Wat rot dat er toch een monteur nodig blijkt te zijn! Helaas kunnen we dit niet altijd van tevoren zien. Ik snap dat dat een flinke teleurstelling is. Heb jij ook een mobiel abonnement bij ons? Dan kan ik je nummer voorzien van een gratis weekbundel. Ik weet niet of het ideaal is om daar het examen op te doen, wellicht kan je daarvoor tijdelijk bij familie of vrienden voor terecht? Maar je kunt daar wel op thuiswerken in de meeste gevallen. Vul in dat geval even je adres, 06-nummer en evt. klantnummer in in je profiel en laat hier even weten dat je dat gedaan hebt. Je betaalt overigens pas vanaf het moment dat je daadwerkelijk bent aangesloten.