Skip to main content

Recent overgestapt naar KPN, internet en mobiel. 

Welkomstcadeau geselecteerd, een Sony WH-1000XM3 (Zwart).

 

Echter krijg nu een Sonos One geleverd. 

 

KPN!! HELP!!!

POSTNL
"Het is druk. We doen ons best om alle pakketten zo snel mogelijk te bezorgen. Een deel is later, sorry. Hier vind je de laatste informatie."

 

Ik wacht het eerst wel even af.


Groot gelijk. 
 

Niemand kan daar verder wat aan doen. 


Kpn je mag reageren hoor. Die Sony staat gewoon op mijn overzicht van mijn bestelling.

 

Wat een service, ongelooflijk.


Het is druk dus even geduld nog. Een KPN medewerker pakt dit vanzelf op.


Hoi @XlinkK, welkom op het forum! Ik heb je beide topics even samengevoegd. Dank voor het alvast invullen van je profiel. Daarmee heb ik gelijk kunnen kijken. Wat ik zie is dat op je bevestiging zowel de Sonos als de Sony worden vermeld. Je kan niet beide kiezen, dus dat is een beetje gek. Toch even de controlevraag: je weet 100% zeker dat je de Sony hebt gekozen, en niet toch per ongeluk de Sonos hebt aangeklikt?


Hoi @XlinkK, welkom op het forum! Ik heb je beide topics even samengevoegd. Dank voor het alvast invullen van je profiel. Daarmee heb ik gelijk kunnen kijken. Wat ik zie is dat op je bevestiging zowel de Sonos als de Sony worden vermeld. Je kan niet beide kiezen, dus dat is een beetje gek. Toch even de controlevraag: je weet 100% zeker dat je de Sony hebt gekozen, en niet toch per ongeluk de Sonos hebt aangeklikt?

Hoi Erik,

Ik weet zeker dat ik de Sony heb geselecteerd. Heb zelfs een dubbele check gedaan aangezien dit welkomstcadeau een reden was om over te stappen naar KPN.

Ik hoop dat jullie iets voor mij kunnen doen.


Dank voor de bevestiging, @XlinkK! Ik heb het doorgezet naar de relevante afdeling. Er wordt deze week telefonisch contact met je opgenomen op het nummer dat ook in je profiel staat. Het zou dan moeten lukken om de Sonos te wisselen voor de Sony :)