Skip to main content

Goedemiddag,

ik zit nu al een tijd met veel van jullie collega aan de telefoon en ik word goed bijgestaan maar het probleem is nog niet opgelost.

zoals jullie weten leven we in vervelende tijden en ik het thuiswerken aangebroken waaronder veel vergaderingen huiswerk ect .

ik heb van jullie een nodpakket gekregen en een nummer waar ik heen kon bellen 0800-020 15 57 daarna heb ik een toegangscode gekregen per mail en nog een cijfer zo kwam ik dus uit bij een mederwerker die mij n noodpakket met meer dan 50 gig kon opwaarderen voor mijn werk is 50 gig namelijk niet genoeg. nou kom ik niet meer bij die 7 cijferige toegangscode waardoor ik mijn noodpakket alleen nog maar kan opwaarderen bij deklantenservice.

Begrijp me niet verkeerd ben zeer dankbaar maar wat ik al heb vermeld is 50 gig niet genoeg voor het werk wat ik doe. hoe kunnen jullie mij daar bij helpen?

mijn dank is groot,

 

vriendelijke groet, montana

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo Montana, 

Welkom op het KPN Forum. Thuiswerken weten wij alles van, de KPN moderators en andere medewerkers werken ook al maanden thuis. Vervelend dat er juist nu een probleem is met je diensten. Gelukkig dat je een noodpakket hebt om tijdelijk gebruik van te maken. Helaas zijn daar geen grotere bundels voor beschikbaar, het pakket is echt bedoeld voor nood, dus voor strikt noodzakelijk internetgebruik. Wanneer je noodbundel op is, kan je ons gratis bellen via 0800-0402 en inspreken dat je de noodbundel wilt opwaarderen. Je vraag wordt dan automatisch herkend en zonder dat je hiervoor een medewerker hoeft te spreken, kan er een nieuwe noodbundel worden toegevoegd. 


Reageer