Skip to main content

Ik heb een brief ontvangen over toestemming geven voor aanleg glasvezel aansluiting. Hierin staat b.v. ook een stukje over toestemming geven voor buren. Dit begrijp ik voor "simpele" beneden/boven woningen. Maar hoe doen jullie dit / werkt dit voor een heel appartementen/flat van huurwoningen. Waar niet alleen heel veel (onder)buren zijn maar ook b.v. mogelijk afgesloten ruimtes van de verhuurder en ik ook zelf geen idee heb hoe alle kabels in het gebouw lopen dus welke onderburen ook toestemming moeten geven. Doen jullie dit in één keer via de verhuurder of maken jullie hier afspraken over met de verhuurder?

 

Ik heb nu nl. het idee dat ik wel toestemming kan geven maar dat ik bij aanleg te horen krijg dat het niet kan.

Hallo @Harm74 die vraag kun je het beste stellen aan www.kpnnetwerk.nl zij gaan daarover.

Dit forum is van KPN, de provider.

 


Ok. Ga ik daar nog eens verder zoeken. 


Ok. Ga ik daar nog eens verder zoeken. 

Volgens mij bepaald dat schouwer dat icm de woningbouw. Maar inderdaad kan je het beste bij kpn netwerk zijn


Hoi @Harm74 en welkom hier op het forum :)

Zoals door de community al wordt aangegeven, kun je deze vraag het beste neerleggen bij KPN Netwerk daar zij verantwoordelijk zijn voor de aanleg van glasvezel! Hopelijk heb je inmiddels contact met ze gehad en hebben ze jou van de gewenste duidelijkheid kunnen voorzien.