Skip to main content

Goedendag,

 

Door de techdesk is mij een kosteloze experia wifi beloofd als ik zou overstappen van de Fritzbox 7583 naar de Experiabox V10 icm pairbonding, omdat de wifi op de experiabox V10 automatisch wordt uitgeschakeld. Met de Experiabox V10 ondervind ik zelf heel wat minder problemen mee.

Heel veel download en upload problemen. Ik heb daar een heel forum topic overgemaakt in het thuisnetwerk (DSL connectie problemen 7590)

 

Maar nu het erop aan komt wilt de techdesk en de klantenservice mij niet helpen wat er is toegezegd.

Dit is mij 2 x keer toegezegd door de enige "aardige dame" op de techdesk.

Dus ik krijg nu geen experia wifi en heb dit nu maar zelf aangeschaft.

 

Als er dus iets geleverd moet worden, dan worden ze helemaal terughoudend. De klant mag vooral niet te veel zeuren en te veel kosten.

Wordt gewoon gezien als een ordinaire melkkoe!!

KPN compleet onbetrouwbaar in het toezeggen van iets. Ik geloof ze niet meer.

Ik heb ook direct het abonnement op de techdesk opgezegd. Ze voegen helaas geen "enkele" waarde toe.

 

Mvgr,

David

Ik vind het nooit leuk om dit soort berichten te lezen @Rosan Ellis. Wanneer we iets beloven moeten we dat nakomen vind ik. Vervolgens terugkrabbelen wanneer het zover is, is natuurlijk te gek voor woorden. 

Met dit soort situaties krijg ik het vaak lastig. Ik vermoed namelijk dat er geen aantekening is gemaakt van de belofte van de betreffende collega. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom andere collega's de versterkers niet konden vergoeden. Dit doen we normaal gesproken niet zomaar en wanneer hier dus niks over te vinden is kunnen we vaak niks voor de klant betekenen. 

Ik wil toch graag een poging wagen om te kijken of er inderdaad niks over te vinden is. Zou je daarom jouw forumprofiel aan willen vullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant? Dan ga ik voor je kijken. 

 


Beste Niek,

 

Ik heb de gegevens aangevuld in het profiel.

Echter heb ik nu zelf een experia wifi besteld.

Ik had 2 experia wifi aangesloten aan de Experiabox V10, echter geeft dit de grootste storingen. De apparatuur weet niet meer met welk signaal met welke experia wifi verbonden moet worden.

Ik heb alle twee de experia wifi verwijderd en ga nu alles bekabeld aanleggen.

De experia wifi vormen geen mesh netwerk, waardoor je allemaal storingen krijgt en de apparatuur niet goed verbonden kan worden.

Dus de Experia wifi heb ik weer teruggestuurd en de andere Experia wifi heb ik te koop staan.

Met de fritzbox 7583 en de repeater 3000 van fritz werkte dit heel goed en vormen een mesh netwerk.

Alleen echter ging het modem niet samen met het KPN Netwerk. Dit moet in toekomst heel erg verbeterd gaan worden. Er was een recentelijk update van de Fritz OS 7.21. Dit leverde een verslechtering op ipv een verbetering.

Maar goed ik zal het in de toekomst in de gaten houden, of er een nieuw pair-bonding modem opkomst is.

 

Mvgr,

 

David

 


Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. 

De Experia WiFi schakelt de WiFi op het modem uit van de V10. Met de V10A kan de Experia WiFi wel samenwerken. Maar het vormt inderdaad geen mesh-netwerk. 

Wat betreft de gratis Experia WiFi; dit zie ik helaas niet terug in mijn systeem. Ik zie veel contactmomenten en vragen, maar geen opmerkingen of notities over een beloofde gratis Experia WiFi. Ik heb begrepen dat de monteur dit beloofd heeft, maar ook daar is geen aantekening van. Je geeft zelf aan dat de Experia WiFi ook niet werkt zoals je graag wil en je ze daarom terug hebt gestuurd. Een nieuwe Experia WiFi opsturen heeft dan ook niet heel veel zin, maar ik snap dat wanneer dit beloofd is je dit graag wil hebben. 

De enige manier om aan een WiFi Experia te komen is de WiFi manager te doorlopen. Mocht de WiFi manager besluiten dat een Experia WiFi een oplossing is dan kun je er mogelijk 1 krijgen. Ik kan je er helaas niet alsnog 1 gratis opsturen. 


Reageer