Skip to main content

Goedemorgen,

 

Wanneer wordt ik aangesloten door KPN netwerk. Ik,ben sinds 29juni overgestapt van Tele2 naar KPN. Het installatie internet/tv pakket al ontvangen.Maar,ik wordt steeds door de klantenservice van kastje naar muur gestuurd. Wanneer, wordt mij netwerk aangesloten in huis?

Hallo @Aansluiting netwerk in huis.,

De enige partij die jou daarover kan informeren is KPN Netwerk zelf. KPN de provider, het zijn twee losse bedrijven krijgt alleen een voorlopige datum door van KPN Netwerk. 

Hier vind je de contact gegevens van KPN Netwerk.

Hopelijk kunnen hun jou van meer informatie voorzien. 


Hi,

 

Klopt,alle nummers gebeld inmiddels. Ze,weten van niks. Ze bellen gewoon niet terug. De, nummer van de aannemer KPN doet het niet buiten gebruik. Ik,heb geen code gekregen per post van KPN netwerk. Dus,ik kan geen aanspraak maken via de site. 


KPN netwerk is een apart bedrijf en te bereiken via. Die hebben aannemers.

Ons telefoonnummer is: 0880 06 37 44. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur.

Vult u alstublieft u profiel zo goed mogelijk in zodat een medewerker vanuit KPN met u mee kan kijken. Mogelijk hebben zij informatie voor u.

Dit kan door drukte wel een tijdje duren. Misschien bedoelt u een monteur voor her aansluiten nadat kpn netwerk de verbinding heeft opgeleverd. 


Hi,

 

Bel al nu 6dagen het nummer van de klantenservice. Niemand, belt terug van kpn netwerk.. Online,lukt het ook niet om de afspraak te maken, hiervoor heb ik een code nodig. Deze niet ontvangen per post. Hoe, maak ik een afspraak verder via de site bij KPN netwerk aansluiting netwerk en installeren tv/internet.


Ik,heb geen code gekregen per post van KPN netwerk. Dus,ik kan geen aanspraak maken via de site. 

Hallo @Aansluiting netwerk in huis.

Dat zegt de postcode check? Is de aanleg al begonnen o.i.d.? Je kan ook via hier een nieuwe code opvragen : Vraag je persoonlijke code op | KPN Netwerk

Heb je deze ook geprobeerd? 


Hi,

 

De code gekregen net in mij e-mail inbox. Maar,de code zegt neem contact met de aannemer. Mij,code wordt niet herkend.


@Aansluiting netwerk in huis. Heb je dit topic al doorgenomen, staat alles in over glasvezel aansluiten 😉

Glasvezelaanleg bij KPN: Hoe werkt het? | KPN Community


Mij code werkt niet. Wil een afspraak maken met de aannemer.


Mij code werkt niet. Wil een afspraak maken met de aannemer.

Maar staan de contact gegevens ook in de mail van de aannemer? Het lastige is dat KPN Netwerk als enige actie voor jou kan ondernemen als het op de aanleg aankomt.  De provider kan hier niet super veel mee doen dan afwachten tot de gereed melding is gekomen. 


Helaas staan er geen contact gegevens van de aannemer. Online afspraak maken lukt ook niet helaas. Ik, krijg steeds een fout melding. Ook, bellen naar 0880063744 ook geen zin. Na2 wachtenden wordt er een een bandje afgesproken om je telefoon nummer en postcodegebied in te spreken. Na,6dagen belt serieus niemand terug.


Hoi @Aansluiting netwerk in huis., welkom op ons forum!
Vanuit KPN Kan ik je hier helaas niet echt mee helpen. Dit loopt echt via de kabelbeheerder KPNNetwerkNL zoals hierboven ook al wel genoemd.
Het is natuurlijk wel ontzettend balen dat ze zo slecht te bereiken zijn. Ik hoop dat je snel contact hebt!

KPN netwerk is een apart bedrijf en te bereiken via. Die hebben aannemers.

Ons telefoonnummer is: 0880 06 37 44. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur.

Vult u alstublieft u profiel zo goed mogelijk in zodat een medewerker vanuit KPN met u mee kan kijken. Mogelijk hebben zij informatie voor u.

Dit kan door drukte wel een tijdje duren. Misschien bedoelt u een monteur voor her aansluiten nadat kpn netwerk de verbinding heeft opgeleverd. 

@Aansluiting netwerk in huis. Heb je dit topic al doorgenomen, staat alles in over glasvezel aansluiten 😉

Glasvezelaanleg bij KPN: Hoe werkt het? | KPN Community

 


Ik heb de off topic discussie hierboven verwijderd omdat het niets toevoegt aan de vraag van de topicstarter.