Skip to main content
Vraag

TR-069 connectivity to (hengelo0.cust.kpn.net) has failed

• October 29, 2021
  • 27 reacties
  • 1324 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

27 reacties

• Auteur
  • Helper
  • May 15, 2022

@Peter6P Nu begrijp ik het niet helemaal meer, je tv gaat regelmatig in storing? Dus daadwerkelijk het televisie toestel? 

En als je dus zorgt dat het televisietoestel geen internet verbinding heeft dan werkt hij wel goed? 

En is de internetverbinding op het moment dat de problemen met radio/tv zich voordoen wel stabiel? 

1 - Ja idd

2- ook :ja

3- voor zover ik zie wel

Het is net of sinds de  update van de Sagem, de adressen (dhcp ?) in de router van slag zijn, bij de sagem en de tv. (overigens ook mijn apple tv had in eens geen ineternet meer op een gegeven moment)

Zelfs na een router reset na fabrieksinstellingen, ook de arcadyan is al gereset naar fabrieksinstellingen

Ik ga nu een dag of wat de tv zonder netwerk kabel laten werken, dan zien of de rest goed blijft werken, lees voor rest: de radio zenders  en de tv als domme monitor/scherm.

• Auteur
  • Helper
  • May 26, 2022

-bovenstaande heeft 10 dagen goed gewerkt op 1 ding na radio 5 en arrow classic rock hebben af en toe hickups, 1sec. dat het weg valt.

-nu een switch tussen de sagem en de tv gezet en dus weer aangesloten via een omweg, weer afwachten wat er gebeurt.