Skip to main content

De kwaliteit van de internetverbinding lijkt steeds meer te verslechteren; interactieve tv schakelt traag en is soms blokkering, WiFi is traag en valt geregeld weg (tijdens videoconference om de 5 minuten een freeze), wifi-bereik in huis is waardeloos ondanks wifi-versterker. 

 

Zelfhulp-tool gebruikt om een te verbeteren, maar dit haalt niets uit. Tool verwijst door naar servicedesk.

 

Graag contact, want zo kan ik niet fatsoenlijk werken.

 

 

Betreft experiabox v8  + arcaduan wifi-versterker.

TV is bekabeld.


U maakt wel iedere keer handmatig verbinding met de Wi-Fi versterker of het modem?


Mijn devices staan ingesteld op automatisch verbinden, behalve mijn laptop die verbind ik handmatig. Maar dat maakt geen enkel verschil. 

Verbinding verbreken en opnieuw verbinden, modem opnieuw opstarten, het haalt allemaal niets uit.... 

 


Ga maar bellen met 0800-0402 tegen de computer die je aan de lijn krijgt zegt je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal.  Trek de stekker van het modem er uit en zeg dat ie helemaal kapot is.


Hoi @vessie666 . Welkom op het forum.

Vervelende issues. Ik begrijp dat je ook haperende tv hebt? Hoe is jouw tuner aangesloten?


Tv ontvanger is met kabel verbonden aan modem.

Ik heb inmiddels een nieuwe tv ontvanger ontvanger. Modem is teruggezet naar fabrieksinstellingen. Sindsdien is internet en dus ook tv 3* weggevallen.

Vanavond weer 3 uur in de chat gehangen. Alles is weer door gemeten. Alles is goed zegt kpn. Wifi-manager aantal keren doorlopen; wisseling van kanaal, maar dat verbeterd de snelheid niet.

Inmiddels weer uit de chat geraakt, kom dus geen stap verder zo.… Om moedeloos van te worden....

 

 


Heb je nou nog geen nieuw modem??


Nee, volgens kpn is er geen reden om de v8 te vervangen. Al 3* gevraagd om een monteur, ook dat kan niet kosteloos...:rage:


Ik heb nog gezegd wat je moest doen.:wink:  Ze doen erg moeilijk inderdaad om de v8 te vervangen. Je zal creatief moeten zijn. 


Ik weet het....


Probeer het morgen nog een keer. Soms mag een leugentje om bestwil :wink:


Ik ga inderdaad morgen weer een poging doen. Bedankt voor het meedenken!


Laat je even weten hoe het afloopt?


Zal ik zeker doen! 😉


Hoi @vessie666 . Ik wil dit ook graag met je oppakken. Maar dan is het handig om voor één ingang te kiezen.

Voordeel van chat is instant contact. Bij mij kan er tijd tussen zitten. 

Laat maar weten wat de voorkeur heeft. 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


Hallo Erwin,

Ja sorry, ik had even moeten reageren maar ik was er even helemaal klaar mee. Ik kom geen steek verder. Telkens als ik een andere medewerker spreek , moet ik hetzelfde protocol door. Dat vreet tijd, tijd die ik niet heb als fulltime werkende alleenstaande moeder die ook nog thuisscholing  moet begeleiden. Ik vind het niet normaal dat er niet naar je geluisterd wordt en dat een protocol heilig is. Dat je de tijd niet wordt gegund om een protocol af te werken, want je wordt het hele huis doorgestuurd. De verbinding of de chat wordt afgebroken als het te lang duurt. Hoe frustrerend is dat?!

 

Maar ja, mijn problemen zijn nog steeds niet opgelost en dat zal ook niet gebeuren op deze manier...😔 Hoewel ik jarenlang een tevreden klant ben geweest over de producten en service, ben ik nu echt aan het nadenken om over te stappen naar een andere provider. Blijkbaar hecht KPN geen belang aan haar trouwe klanten…

 

Groet, Jolanda 


Videoconferencing kan je het best bekabeld doen. WiFi hapert nu 1maal altijd wel eens. Daar is niets aan te doen. De tv ontvangers zitten ook niet voor niets aan een kabel, dat heeft een reden dat die kastjes geen WiFi ondersteunen. Dus sluit je pc of laptop gewoon met een kabel aan. Dat zal vast een stuk beter werken.


Wifi heeft nooit problemen gegeven tot voor kort. Het vaste internet vliegt er ook steeds uit en dan moet ik het modem resetten. 

Ee is dus meer aan de hand.


Dat WiFi nu meer problemen geeft dan eerder is niet zo vreemd. Er word veel meer gebruik van gemaakt. Door u zelf en door uw buren. Mogenlijk zijn er extra apparaten bijgekomen. Misschien zijn er extra WiFi routers bij u in de omgeving geplaatst. Dit zorgt er voor dat het steeds drukker en drukker word met wifisignalen. Dit heeft gevolgen voor de stabiliteit. 


Dat houdt ook in dat ik geen bekabelde tv kan kijken omdat die steeds wegvalt? Nee!

 

Sorry voor mijn geaggiteerde antwoord, maar als ik mijn laptop bekabel lost dat het probleem niet op of wel?


als ik mijn laptop bekabel lost dat het probleem niet op of wel?

Dat denk ik wel.


als ik mijn laptop bekabel lost dat het probleem niet op of wel?

Dat denk ik wel.

Moet jij je modem elke dag resetten?


Hoe heeft u de tv ontvangers aangesloten? Bekabeld zegt u, gebruikt u een draadloze verbindingset?

 


Tv zit rechtstreeks op modem met kabel, datzelfde geldt voor wifi-versterker.