Skip to main content

Afgelopen dinsdag heb ik met de KPN klantenservice gebeld over het slechte internet in huis, ondanks dat ik 4 super WiFi punten heb.

er was toen zichtbaar dat er nog een update op mijn modem moest plaatsvinden. Ik zou de volgende dag teruggebeld worden om te kijken of het probleem is opgelost.

dit is helaas niet gebeurd en ik het probleem is er nog steeds. 
 

de modem is geïnstalleerd door een monteur, maar na een stroomstoring was mijn WiFi helemaal weg.

 

ik zou graag een oplossing willen voor mijn slechte WiFi, aangezien WiFi het altijd moet doen volgens KPN.

Natuurlijk kan je met 4 wifipunten goed wifi in huis hebben mits er voldoende snelheid binnen komt. Dus ergens gaat het fout? Zijn de wifipunten bekabeld aan het modem?


Natuurlijk kan je met 4 wifipunten goed wifi in huis hebben mits er voldoende snelheid binnen komt. Dus ergens gaat het fout? Zijn de wifipunten bekabeld aan het modem?

3 zijn er bekabeld, zelfs op zolder, maar de tv in de kamer ernaast vindt hem niet.


Dan gaan we maar even kijken wat er aan de hand is. Welk type modem heb je?


Hoi @NielsH77, welkom op ons forum! Zeker met 4 superwifi's moet je wel goed wifi kunnen krijgen zoals Joep zegt!
Verkeerd ingestelde/geplaatste wifiversterkers zullen je verbinding daarenten juist slechter maken.

We denken graag even met je mee!  Kun je toelichten wat en hoe je alles aangesloten/geplaatst hebt in huis?

We hebben hier ook een paar handige topics over:

 


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het werkend hebt gekregen.  Anders weet je ons te vinden!