Skip to main content

Tijdje terug wifi versterkers gekregen van kpn omdat de wifi traag was op de bovenverdiepingen (modem is op begane grond). Lange tijd heeft dit geholpen maar nu zijn we weer terug bij af. Tool op kpn om verbinding te versnellen meerdere keren op verschillende dagen doorlopen, versterkers opnieuw toegevoegd, modem gereset, niks heeft geholpen. Telefonisch contact is kennelijk ongewenst want je wordt op de website de hele tijd verwezen naar de online tool, ondanks dat er na het doorlopen ervan 'balen, we hebben je niet kunnen helpen, neem contact met ons op' oid komt te staan, en het is beremoeilijk om een telefoonnummer te vinden en om het keuzemenu door te komen naar een medewerker. En nu sta ik al meer dan 43 min in de wacht. Absoluut onacceptabel voor een bedrijf dat zich profileert als koninklijk en 'hét netwerk van Nederland' en adverteert met 'overal snel internet in huis'. Weggegooid geld gewoon en neverending frustratie, te meer nu we alleen maar thuiswerken ivm corona. Als ik niet snel word geholpen stap ik over en zal ik terugbetaling en schadevergoeding eisen, simpel. Graag zsm contact!

55 minuten inmiddels! 


Na een uur heb ik opgehangen, is toch niet normaal meer!! 


Dag @Appelboom85 Het is natuurlijk enorm frustrerend als je wifiverbinding traag is. We doen als provider enorm veel om je daarbij te helpen. We hebben een bijzonder handig topic, met veel tips over wifi. We hebben een wifi manager, die je helpt om je verbinding te optimaliseren én waar je -afhankelijk van de situatie- ook in aanmerking kunt komen voor gratis Experia Wifi's. Je kunt ook tegen een schappelijke prijs draadloze Super Wifi's aanschaffen. 

In verreweg de meeste gevallen kun je dus heel veel doen om je wifi in orde te maken. Maar altijd en overal de garanderen dat het vlekkeloos werkt kunnen we niet. Het signaal is niet altijd stabiel en wordt erg beïnvloed door externe factoren. Isolatie, verschillende andere apparatuur en zelfs de wifi van je buren; het kan je signaal allemaal negatief beïnvloeden. Je vertelt dat je verbinding goed was, maar nu niet meer is. Wellicht is er iets veranderd in je omgeving, dat dit kan verklaren? 

In principe ben je snel aan de beurt als je naar onze klantenservice belt voor hulp, maar het kan soms voorkomen dat je wat langer moet wachten. Het kan soms erg druk zijn. De klantenservice is ook bereikbaar via de chat op de website en via de social media kun je je verhaal ook kwijt. Hier op het forum ben je ook meer dan welkom: hier zijn veel mensen actief met verstand van zaken. De kpn community bestaat uit klanten net als jij, die graag met je meedenken.  Â