Skip to main content

Ik heb al vanaf dinsdag slecht internet. Ik word nu echt schijtziek van al die storingen bij jullie.. Ik heb een download snelheid van 6mb en upload van 350mb/s. Ik kan het beter ophalen bij jullie dat gaat nu sneller denk! Ik hoop dat jullie je netwerk verbeteren hier want ik sta op het punt om over te stappen naar een andere provider.

Wat heeft u al geprobeerd om te kijken of het is op te lossen?

Wat meer u bekabeld? Wat meer u met wifi? Heeft u een fabrieksreset al geprobeerd? Gebruikt u een stopcontact om bedraad internet naar een ander deel van de woning te krijgen? Graag meer context.


Er is een storing in de wijk hier voor de zoveelste keer. Ik heb mijn pc bekabeld aangesloten. er is hier al een monteur geweest afgelopen dinsdag, heeft toen een monteur reset gedaan en de port gereset. Toen weer opgelost. Monteur is weg en het begon weer. Dinsdag had ik download van 200mb en upload van 3mb, en nu heb ik een download van 13mb en upload van 350mb. Ben de hele week al aan het bellen met klantenservice en 20 tot 30 min aan de lijn voordat ik uberhaupt iemand te pakken krijg. Vorige week ook al de hele week contact gehad vanwege mijn tv die het niet meer deed vanwege jullie nieuwe beveiligingsupdate. Na het ontvangen van een scartkabel is dat weer opgelost.


Vul je profiel aan en medewerkers reageren binnen enkele dagen. Hebben buren er ook last van of andere in de straat?


Ja, een vriend van me woont 10 straten verderop en heeft het ook. Dus is echt een wijk probleem. Maar omdat ik thuis werk moet ik bereikbaar blijven voor klanten. net viel het internet ook uit namelijk.

Ik zal mijn profiel aanpassen!


Beste Goofie91,

Misschien is het een idee om zowel de NTU als de experiabox even een paar minuten van het stroom te halen.


Goedemiddag @Goofie91 en welkom hier op het KPN forum :)

 

Knap zuur dat je de afgelopen tijd zoveel problemen hebt gehad met je internetverbinding. Bedankt voor het invullen van je forumprofiel want hierdoor kon ik meteen je klantdossier erbij pakken. Ik zie dat je op 19 & 21 september contact hebt gehad met mijn collega's van de technische dienst en dat het er op lijkt dat het probleem is verholpen. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat natuurlijk graag van je!


Hoi @Goofie91 , omdat ik niks meer van je heb vernomen sluit ik dit topic. Ik ga er vanuit dat alles weer werkt zoals je mag verwachten! Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag :)


Reageer