Skip to main content

Vorige week storing gehad in Harderwijk (verdeelkast) nu van de 200 mb nog maar 70 mb, vast en draadloos, alles is gereset, kabelmodem, modem in woonkamer, controle kabels, blijft traag.

ik heb maar heel weinig meegemaakt dat het na een reset niet meer werkte.Alleen bij een thomson omdat die na de reset geen telefonie gegevens meer gepusht kreeg.


DennisA78 , dus hoeft niet weer alles in te stellen?

Als het gaat om wifi lijkt me niet nee. Die Superwifi’s, en dus het wifi signaal gebeurt niks mee als je modem reset.

Je hebt geen vaste ip adressen ingesteld oid?


@martijn197108 er bestaat ook zoiets als een ‘bewerk’-knop om je bericht te bewerken. Steeds nieuwe reacties plaatsen achter elkaar maakt het niet duidelijker 😉😉

 

Al die apparaten blijven toch verbonden met die superwifi’s? Dan kun je toch rustig je modem resetten? ( Als wifi connectie het probleem is)

Hoeft niet, als de 448-firmware in het modem zit dan werkt het natuurlijk heel anders. Als je het modem dan gaat resetten veranderen er wel zaken omtrent de wifiverbinding. Overigens komt deze reactie op mij mega retorisch over, en dat bedoel ik niet positief. Een beetje opletten hoe berichten verwoord worden kan geen kwaad..


Heb geen wijzigingen aan de poorten aangebracht, bij de overstap destijds moest ik alle apparaten resetten om ze weer kenbaar te maken, dus ben er wel huiverig  voor, maar lees net dat dat niet zo is, wifi versterker?


Heb geen wijzigingen aan de poorten aangebracht, bij de overstap destijds moest ik alle apparaten resetten om ze weer kenbaar te maken, dus ben er wel huiverig  voor, maar lees net dat dat niet zo is, wifi versterker?

Dat hangt volledig af van de softwareversie op de Box12. Ik zou gewoon even bellen met de klantenservice. Voor storingen zijn die 24/7 geopend dus mogelijk kun je vandaag al terecht, dan is de kans aanwezig dat er morgen of overmorgen al een monteur op de stoep kan staan.


Thanks


Probleem is opgelost, modem nog een keer uitgezet en alle kabel opnieuw geplaatst, snelheid weer terug  bedankt allemaal.

 


goed om te horen!Maar waar het nu aan lag….


goed om te horen!Maar waar het nu aan lag….

Dat vraag ik mij dus ook af. Mogelijk dat er iets in het netwerk enorm veel data aan het vreten was maar dat is gokwerk.