Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb al een paar weken traag internet. Dit wil ik opgelost hebben.

Vandaag heb mijn modem gereset en dit heeft ook niet geholpen.

Modem is een Experia Box v10a (telfort) nu kan ik ook niet meer inloggen in mijn modem.

Wat moet ik doen om dit opgelost te krijgen?

 

Grt,

Z

Hallo @Aikeee

Een traag internet is vervelend. Er is niet duidelijk omschreven wat de foutmelding is.

Er is een probleem met de certificaten van de Experia Box v10A zie link:

Beveiligingswaarschuwing ongeldig certificaat bij inloggen op Experia Box V10A en Box 12 | KPN Community

Heb je deze foutmelding ?


Hallo @Aikeee als je een bekabelde snelheidstest doet, wat haal je dan en wat voor abo snelheid heb je?

Heb je een glas- of een koper-abo? Bij glas moet de abo snelheid te halen zijn, bij een koper-abo is je abo snelheid altijd TOT, afhankelijk van je afstand tot de centrale.

 


Hallo @Aikeee, welkom op het forum!

Is de trage verbinding inmiddels verholpen, of hebben de tips van @Bart_2020 en/of @JanD geholpen? We horen het graag! :blush:


@Aikeee We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Hi beste mensen,

@Bart_2020 @JanD @Jose_  

allemaal bedankt voor de reactie! 
Ik had geen fout melding maar kon niet in de router komen, wat me voor heen wel lukte. 
Bij mij is een koper verbinding en ik haal max 40Mbit/s

maar dit was toen minder dan 10Mbit/s. 
Uiteindelijk met de klanten service van kpn gebeld, en binnen een paar dagen stond een monteur voor de deur. Snelheid is weer in orde en heb ook meteen een ander modem gekregen, de Experia v10. 
Perfecte service alleen kon in eerste instantie niet een telefoon nummer vinden van de klantenservice. 
 

Gelukkig is het opgelost. 
En iedereen bedankt nog!


@Aikeee Dank voor de terugkoppeling! Goed om te lezen dat alles weer naar behoren werkt. Fijne dag!