Skip to main content

Enig tijd geleden is de glasvezelaansluiting naar onze KPN Expirebox V10 verbroken. Bleek dat deze verkeerd was aangesloten in de KPN kast 600 meter verwijderd van onze woning.

Onbegrijpelijk dat die verkeerd aangesloten was want 24 uur daarvoor hadden we nog gewoon internet.

Heeft er een monteur verkeerde handelingen uitgevoerd. Dat zullen we wel nooit weten.

 

Nu hebben we nog steeds internet maar de TV stopt er soms mee omdat het signaal verdwijnt en zowel bedraad internet en wifi zijn zo traag dat je tot 10 kunt tellen voordat je verbinding hebt. Het gekke is dat uploaden sneller gaat.

 

Hoe kan dit?

Dat klinkt niet best.  Is de tv ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?


Hoi @Henk van den Brink. Wat vervelend dat je een trage internet verbinding hebt en dat je ook problemen ervaart tijdens het tv kijken. @Joep1965 heeft hierboven een vraag gesteld, zou je daar een antwoord op willen geven. Daarnaast wil ik je vragen om je gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel, dan kan ik jouw verbinding doormeten. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


De TV is bekabeld aangesloten. Los daarvan is die glasvezelverbinding nooit top geweest maar nu heb ik vaker verbindingsproblemen. Overigens ook met mijn cloud toepassingen met laptop en pc. Tot voor kort gewoon goed zowel met draad als met wifi maar nu zo traag dat het ergerlijk wordt. Ik wordt gek van de molentjes in het scherm tijdens het laden van sites en toepassingen.

Behalve aan het kastje buiten van KPN is er nergens in het systeem een wijziging aangebracht.


Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en het klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan kan ik jouw verbinding doormeten. 


Beste Vikash,

Helaas heb ik even niet de beschikking over mijn klantnummer en inloggegevens van Mijn Kpn maar iemand moet wel ergens buiten mijn woning een “knopje” omgezet hebben want het internet werkt als nooit tevoren.

Ik denk dat het gisteren avond  gebeurd is want toen hadden we even geen TV en daarna was in ieder geval het draadloos internet als nooit tevoren! Mijn PC (bedraad) ga ik straks even testen.

 

Met vriendelijke groet,

  1. van den Brink

Dat is bijzonder, maar goed om te lezen dat jouw internetverbinding nu wel weer goed werkt. :relaxed: