Skip to main content
Beantwoord

Traag internet sinds glasvezel abonnement van 1 GB

• September 14, 2022
  • 3 reacties
  • 98 keer bekeken

Beste ls,

Vanaf gister een nieuw glasvezelabbo van 1 Gig.

Nu haal ik met moeite snelheden van 50Mbps

Via de hulpapp kom je niet verder dan 10x opnieuw opstarten en een klantenservice bellen is al helemaal niet mogelijk. Ik hoop dat kpn hier wel mee leest en reageerd want dit is alles behalve service.

Graag ontvang ik hulp vanuit kpn

Beste antwoord door Joep1965

Heb je het glasvezelkastje al 2 minuten van de stroom gehaald? Meet je met een bekabelde pc of laptop direct aangesloten met een kabel op het modem? Meet dan wel met de app van Ookla! Dat is de betrouwbaarste!!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 14, 2022

Heb je het glasvezelkastje al 2 minuten van de stroom gehaald? Meet je met een bekabelde pc of laptop direct aangesloten met een kabel op het modem? Meet dan wel met de app van Ookla! Dat is de betrouwbaarste!!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Alex076. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je een trage internet hebt.

Heb je het glasvezelkastje inmiddels al 2 minuten stroomloos gemaakt? Ik ben erg benieuwd of dat het probleem inmiddels heeft verholpen. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Alex076 Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels al is verholpen. Als dit niet het geval is hoor ik dat graag van je!