Skip to main content

ik ben al meer als een maand met jullie bezig om mijn snelheid die nu vaak maar 2 mb is te verhogen naar de 100 mb waar ik al 5 jaar voor betaal.

Ik wordt langzaam gek van hoe jullie dit niet kunnen oplossen. heb al heel vaak gebeld maar moet schijnbaar wachten (via een aangemaakt ticket) op een telefoontje van jullie kant (backoffice)

Er is ook al 2 keer een monteur langs geweest en mijn abonnement is omgezet naar hussel 100, maar het probleem is nog steeds niet opgelost.

opnieuw bellen heeft geen zin omdat het probleem opgelost moet worden via dat back office kanaal.

Kunnen jullie checken of ik nog steeds op die lijst sta en snel teruggebeld ga worden?

 


teleurstellend dat via dit kanaal ook geen antwoord word gegeven op mijn vraag, opnieuw bellen met de klantenservice heeft in mijn geval schijnbaar geen zin. Zoals ik al aangaf loopt dit nu al een maand. heel slechte service KPN!!!

 


Dit is een forum waar klanten elkaar helpen onder toeziend oog van een moderator.  Die reageert altijd echter dr wachttijd is momenteel een een dag of 5. Maar dit ziet er wel heel droevig uit inderdaad. Dit meet je bekabeld??


ja, dit meet ik bekabeld

ook hier dus een behoorlijke achterstand, dank voor de update Joep


Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. Welk type modem heb je?


Ik heb model experia box V10

 


Kan je inloggen in het modem en een screenshot maken van de status pagina? 


Euhm... je hebt al eens een andere kabel geprobeerd? 🤔


ja een andere kabel heb ik al geprobeerd,:sweat:

ik heb een paar weken geleden een nieuw modem opgestuurd gekregen van de kpn, omdat dit het probleem zou kunnen oplossen. helaas niet dus

en kom nu niet meer zo snel ingelogd om je de info op te sturen….

 


Dat is jammer. Ik had graag willen zien wat er binnenkomt qua snelheid en op welk profiel je staat.  Als je er niet inkomt zal je moeten resetten ben ik bang.


Ik heb kunnen inloggen op mijn modem.

Is dit wat je bedoeld?

 


Tsja ik ben op dit gebied niet echt een uitblinker zeg ik eerlijk maar wat mij opvalt is dat de verwachte snelheid niet overeenkomt met wat het andere screenshot zegt. En ik denk dat je op het verkeerde profiel staat.  Die 8b moet volgens mij 17a zijn. Daar kan jij verder niks mee hoor. Dat moet omgezet worden. Een medewerker gaat dit zeker oppakken. Het is erg druk dus de wachtijd is 5 dagen. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  Hoe dan ook er staat administratief iets niet goed!


Bedankt Joep!

We wachten dus gewoon verder tot KPN (back office) in actie komt.

Groet Xander


Ik denk dat een moderator hier sneller is.:wink: Laat je weten hoe het afloopt?


ik laat zeker, hier op dit forum, ook even weten wanneer KPN eindelijk een oplossing aandraagt


nog steeds geen oplossing bij KPN zijn er meer mensen die ook eindeloos in de wacht worden gezet?

en maar niet worden terug gebeld.


Ik verwacht dat een moderator vandaag uiterlijk morgen reageert. Nog effe afzien:wink:


 

​​​Hoi ​@alexxxx! Zoals je gemerkt hebt, hebben wij het momenteel heel erg druk: dat geldt voor onze telefonische klantenservice, chat maar ook hier op het Forum en bij onze Backoffice. We komen daardoor pas veel later aan antwoorden toe, dan we willen: sorry daarvoor!

Fijn dat jij je profielgegevens ingevuld hebt, zo heb ik kunnen nagaan dat de melding die aangemaakt is door mijn collega, nog in behandeling staat bij onze Backoffice. Ik ben het helemaal met je eens dat het lang duurt, maar vertrouw er op dat we ermee bezig zijn! Ik hou vanaf nu ook een oogje in het zeil , laat het weten als de Backoffice in de tussentijd contact met jou heeft opgenomen.

 


Ik wacht al vanaf begin oktober, dit is niet de service die je verwacht.

Ik werk vanuit mijn huis en 2 of 4 mb is niet 100 mb waar ik voor betaal.

onacceptabel!!!

 


dit is niet werkzaam en een oogje in het zeil is niet genoeg.

Kunt u AUB de mensen van het backoffice aansturen dat dit op kort termijn wordt opgelost!


De snelheid die je nu bekabeld meet, is ook niet acceptabel @alexxxx, we zijn het daar helemaal over eens. De Backoffice heeft het ontzettend druk, maar zij doen er alles aan om elke klant zo goed en snel mogelijk te helpen. Om ervoor te zorgen dat zij hier de volle focus op hebben, kan ik ze niet op een andere manier bereiken dan door middel van een ticket. 
De Backoffice heeft op haar beurt een melding gemaakt richting de netwerkbeheerder om jouw verbinding te controleren, dan wel aan te passen: het wachten is op een terugkoppeling vanuit hen. Eergisteren is er nog om een update van de netwerkbeheerder gevraagd: de focus ligt er dus op! 

Ik zie dat je KPN Compleet bent: ik heb op de mobiele nummers een databundel van 100GB per nummer toegevoegd: je kunt van je mobiele telefoon dan een hotspot maken. Deze bundel wordt in jouw situatie niet automatisch vernieuwd, dus heb je extra tegoed nodig, schroom niet om dit te laten weten. Ik kan alleen vragen om nog meer van je geduld, ook al begrijp ik heel goed dat dit heel lastig is! 

 


zijn er nog meer mensen die door kpn met een ticket in de wachtstand zijn gezet en ook eindeloos op de proef worden genomen?


Gelukkig zijn we achter de schermen wel druk bezig geweest. Ik lees dat jouw verbinding technisch omgezet gaat worden: jouw voicemail is ook ingesproken door een collega van onze Backoffice! Als de omzetting rond is, laat je weten welke snelheid je dan haalt?


En @alexxxx, hoe is het nu met de internetsnelheid? Kan ik nog iets voor je betekenen?


Hi Shyrin,

Tja het is zeker beter nu, maar meet regelmatig en eigenlijk zit ik vaak op rond de 50 mb.

soms zelfs maar weer rond de 20 mb. dus echt helemaal opgelost is het nog niet.

Is in ieder geval beter werkzaam dan de 2 mb waar ik het tot nu toe mee heb moeten doen

Misschien moet ik mijn abonnement toch terugzetten op een 50mb hussel, want heb toch het vermoede dat het op mijn adres niet haalbaar is om die 100mb te leveren 

Wat denk jij?

Verder wacht ik nog op een telefoontje over de compensatie die jullie mij gaan aanbieden, of moet ik hier zelf weer achter aan gaan?

Â