Skip to main content

ik ben al meer als een maand met jullie bezig om mijn snelheid die nu vaak maar 2 mb is te verhogen naar de 100 mb waar ik al 5 jaar voor betaal.

Ik wordt langzaam gek van hoe jullie dit niet kunnen oplossen. heb al heel vaak gebeld maar moet schijnbaar wachten (via een aangemaakt ticket) op een telefoontje van jullie kant (backoffice)

Er is ook al 2 keer een monteur langs geweest en mijn abonnement is omgezet naar hussel 100, maar het probleem is nog steeds niet opgelost.

opnieuw bellen heeft geen zin omdat het probleem opgelost moet worden via dat back office kanaal.

Kunnen jullie checken of ik nog steeds op die lijst sta en snel teruggebeld ga worden?

 


Voor zover ik dat kan zien, zou 100Mbit/s wel technisch haalbaar moeten zijn, via een bekabelde verbinding. Ik ben blij om te horen dat de verbinding verbeterd is, jammer dat het nog niet zo is, zoals het zou moeten zijn. Ik heb aan onze Backoffice doorgegeven dat het nog niet helemaal opgelost is. Zullen wij de terugkoppeling vanuit hen afwachten en dan eventueel jouw abonnement downgraden naar 50Mbit/s?
Jouw verzoek om compensatie kan ik voorleggen aan de afdeling Klantenreacties, als alles technisch afgehandeld is (of je haalt bekabeld 100Mbit/s conform het abonnement of we wijzigen het abonnement naar tot 50Mbit/s): daar hoef je zelf niet achteraan.


Fijn dat je erachteraan gaat Shyrin, ik wacht het geduldig af.

Alvast bedankt, xander


Als ik de voortgang van de melding bekijk, lees ik dat je inmiddels weer contact hebt gehad met onze Backoffice en dat het technisch gezien afgehandeld is: in overleg met jou is de melding afgesloten. Ik lees ook dat er een compensatie plaats vindt op de volgende factuur. Hopelijk is het hiermee helemaal opgelost!