Skip to main content

Ik heb een dongel  (4G) van KPN gesloten op mij experia v10 om wij nog geen aansluiting hebben in het nieuwbouw huis maar nu is het internet heel traag 6mbs terwijl ik op mij iPhone    ook (kpn)4G 85mbs heb met de speedtest van KPN. Waar zou dit aan kunnen liggen??

Hi @Dnpeel, welkom hier. 

Heb je ook geprobeerd om de dongel op meerdere plekken te plaatsen? 

Ik zie inderdaad dat je ook 2 mobiele nummers bij ons hebt. Aangezien die wel goed bereik hebben heb ik op beide nummers 100GB toegevoegd, dan kun je je mobiele telefoon ook als hot spot gebruiken. 


Hoi Alex, dank je wel voor je bericht. Ook bedankt voor de extra bundel. Ik heb op allerlei plekken geprobeerd met de dongel maar de snelheid is niet hoger dan 6mbs. Zelf heb ik er geen last van maar als er hier 2 tiener meiden beiden op YouTube zitten 😆 dan trekt de dongel het niet. Ik ben ook niet altijd thuis dus dan heeft de hotspot weinig nu. Kan het niet zo zijn dat er instellingen in de Experiabox of in de dongel niet goed staan? Of dat misschien de dongel op 3G netwerk zit? Ik verzin zo maar iets. 
 

groet dnpeel


Wat gek! Nee, het is een plug&play dongel. Aansluiten en gaan zeg maar. Zou ik misschien een foto mogen van de dongel die je hebt? We hebben meerdere in omloop namelijk. 


 


Kun je die dongel openmaken en mij het simkaartnummer doorgeven? 


 


Deze dongels zijn ook niet gemaakt om op meerdere devices tegelijk films te streamen. Het is (helaas) echt meer een noodoplossing en niet een complete vervanging van het modem. Dus echt goede snelheid ga je er ook niet mee krijgen ben ik bang. 


Daar ben ik inderdaad ook bang voor. Ik wilde toch kijken of er misschien iets met de verbinding aan de hand is, maar dat is niet het geval. Nu hopen dat je verbinding in je nieuwe huis snel op orde is.