Skip to main content

Hallo,

 

Ik wil mijn beklag doen over trage wifi in ons huis. Ik heb er al een keer telefonische mijn beklag gedaan maar men kon niets vinden. Ik kon de hele vriendelijke dame er niet van overtuigen dat de televisie beeld soms bevriend, laptop pagina’s laden is zoals in de jaren 90, wachten tot het hele balkje blauw is om de pagina te openen, Vandaag geprobeerd om de snelheid op te peppen maar helaas blijft het wifi erg traag. Snelheden gemiddeld van de afgelopen week is 34mbp. Ik kan dit tonen door de speedtest resultaten. 

De ene keer is de snelheid na een oppepper 85 mbp maar dat is vaak maar even gemiddeld komt de wifi snelheid rond de 55mbp. Dat is te weinig.

Wat gaan we hier mee doen, de oppepper van KPN is vaak na 1 dag teniet gedaan.
Ik vraag u om een wifi versterker of een nieuwere experiabox, dit gaat namelijk wel heel erg vervelend worden. 

 

vriendelijke groet

E.B

Het is vandaag zondag 10-01-2021 en het TV kastje doet het weer zoals vanouds. Afgelopen week zette ik morgens de TV aan en wel geluid en stilstaand beeld met om de 10 sec verversing van een beeldje. Dit heeft een uur of 2 geduurd en daarna was ook het probleem met een tergend langzaam TV kastje. Het oproepen van de tv gids duurde op een gegevens moment 15 seconde. Ik klaag niet snel maar dan moet het wel een paar dagen duren maar als de klacht is verholpen, ook na maanden, dan zeg ik het ook.

Het heeft even geduurd maar nu heeft KPN het probleem verholpen, sjappooooooo en bedankt


Eindelijk, maar toch! Heel fijn, @Bassy! Bedankt dat je het nog even liet weten 🙂.


Na maanden echte problemen met de hele trage ontvanger nu alweer sinds 3 dagen weer nieuwe problemen, :rage:

De ontvanger is gisteravond en vanmiddag wederom uit z'n eigen uitgegaan en weer aangegaan, dit was een bekend probleem.

Maar er is ook iets nieuws aan de hand. Ik keek maandag naar iet wat ik had opgenomen en na 20 minuten ongeveer stopte de video uit zijn eigen en ging terug naar de zender die ik eerder die avond had gekeken. De afstandsbediening lag op tafel en dit ging plotseling. Normaal krijg je bij het zelf stoppen van de video een pop-upje of je de video wilt stoppen met de keuze ja/nee.

Vanmiddag zat ik weer naar de video te kijken en weer stopt de video plotseling uit z'n eigen en ging direct terug naar de zender die ik eerder keek, ook nu geen pop-upje. 

Beste KPN ik wil heel graag gewoon TV kunnen kijken met een betrouwbaar kastje. Ik heb een tweede kastje boven staan en die heeft totaal geen problemen geen spontane uitval, niet spontaan uitvallen van de video??


en om het duidelijk te maken we hebben de kastjes omgeruild en

toe had ik beneden nergens last van maar boven dezelfde problemen.

Het ligt dus echt aan het kastje.


Dat lijkt me niet goed 😞. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer én onder ‘persoonlijke opmerkingen’ het serienummer (onderop de ontvanger) van de ontvanger met problemen neerzetten? Laat even weten dat je dat gedaan hebt. Dan kijken we ernaar!


Hallo Marcia, bedankt voor de reactie. 

Ik heb de gevraagde gegevens toegevoegd, 

 

gr


Top! Je kunt de ontvanger omruilen bij de Albert Heijn in Driel vanaf maandag 1430 uur. Je krijgt hier ook nog een sms over. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?


Hallo Marcia,

 

Ik ben blij met een nieuwe ontvanger. Ik heb een soundbar aangeslotenen en deze moet middels een optische kabel aangesloten worden.Ik heb hier thuis 2 kastjes 1 met mogelijkheid om een optische kabel aan te sluiten en het 2e kastje zit geen aansluiting voor een optische kabel. Ik hoop dat de het nieuwe kastje een aansluiting heeft voor een optische kabel.

Ik hoop dat u mij kan vertellen of er een optische kabel op het kastje kan worden aangesloten of misschien heeft u het merk/ serienummer heeft van de nieuwe ontvanger zodat ik dit kan nakijken.

Anders heb ik niets meer aan mijn soundbar.

Alvast bedankt voor de gedane moeite

 

 


Ik durf dat niet te zeggen! Er wordt óf een 2260 of een 2952 gestuurd. Ik kan dat niet kiezen helaas. Het is dus echt even afwachten. De oude 2952 moet trouwens meteen weer ingeleverd worden bij het omruilen. Die kan je het beste in een doos meenemen naar het servicepunt.