Skip to main content

Hallo ik heb last van trage wifi heb al van alles  geprobeert  maar niks help heb een kpn hussel abonnement  van 200 mb/s maar haal met speestests amper 20 mb/s. En soms nog veel minder als modem heb ik een exportland v8. Wie kan mij helpen.

Goedemiddag @Skz en welkom op het KPN Forum :)

De snelheid waarvoor je betaalt (200 Mbit/s) ga je via de Wi-Fi in principe niet halen. Als je een pc of laptop met kabel aansluit op de Experia Box zou je dit moeten halen maar zodra je draadloos gaat werken, gaat deze vlieger niet op. De Wi-Fi moet zich door de lucht verplaatsen en dat betekent eigenlijk altijd dat je snelheid inlevert. Voor Wi-Fi hanteren we qua snelheid een ondergrens van 20 Mbit/s. Ik zou je daarom willen adviseren om eens aan de slag te gaan met de KPN Wi-Fi Manager. Deze tool kan bij jou thuis de kwaliteit van de Wi-Fi in kaart brengen en op basis daarvan kijken wat er nodig is. Als de Wi-Fi Manager een snelheid meet die onder die 20 Mbit/s ligt dan krijg je een gratis oplossing aangeboden in de vorm van gratis Wi-Fi versterkers (KPN Experia Wi-Fi). Laat je me weten of je hier iets aan hebt gehad?


Hoi @Skz , ik heb niks meer van je gehoord maar was benieuwd of je nog iets hebt gehad aan mijn vorige bericht!


Hoi JanZ. Ik heb de wifi manager doorlopen maar er verandert niks. De ene keer heb ik een redelijke snelheid en een tijdje later is het weer belabberd traag soms maar 2 mb terwijl er niks of niemand aan het internetten is. ik heb er 2 uitslagen van de tests er bij gedaan zodat je het kunt zien. gr Skz

 https://kpn-itns.speedtestcustom.com/result/bfddc610-657a-11eb-aaa0-27de3eacfbcd

https://kpn-itns.speedtestcustom.com/result/7137a950-657e-11eb-98d7-e9b3e2719636

 


Hoi @Skz en bedankt voor de terugkoppeling. Kun je voor mij je forumprofiel invullen (en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan) zodat ik eens vanaf deze kant met je mee kan kijken?


Gedaan

 


Dankjewel @Skz  :)

 

Ik wil graag de Experia Box v8 voor je om gaan ruilen alleen heb ik daarvoor nog een 06 nummer nodig. Zou jij je 06 nummer nog toe willen voegen aan je profiel? Dit kan helemaal onderaan bij 'Persoonlijke opmerkingen'. Dan kan ik alles voor je in gang gaan zetten!


Tel nr toegevoegd. 


Dank je @Skz, ik heb een nieuw modem voor je opgestuurd. In een privébericht heb ik je hier de details overgestuurd. Laat je hier in het topic weten hoe het gaat met het nieuwe modem?


Heb vandaag de nieuwe modem opgehaald en aangesloten. Hiermee is het probleem opgelost en de wifi snelheid weer optimaal. Kpn bedankt