Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik heb afgelopen vrijdag via een pakketautomaat van postnl een pakket ingeleverd met apparatuur die ik in bruikleen had. Stom genoeg heb ik a) de track en trace code niet genoteerd van de zending (ik had heel netjes een verzendlabel gekregen inclusief een retourdoos van KPN) en b) was ik te laat met het invoeren van mijn e-mailadres waarnaar het verzendbewijs konden worden toegestuurd. Lang verhaal kort te maken; ik beschik  niet over een track en trace code van de retourzending. Ik heb al contact opgenomen met postnl maar zij konden mij niet helpen en adviseerden mij contact met KPN op te nemen, bij deze. Kunnen jullie mij uit de brand helpen?

Hi @Milina_7! Dat kan een keer gebeuren. Als je gebruik hebt gemaakt van de retourdoos is de kans dat ergens iets mis gaat gelukkig heel klein. 

Ik heb een notitie gemaakt in onze systemen. Mocht je toch een brief krijgen over de retourzending, laat het dan hier weten. Maar ik verwacht dus dat deze uit zal blijven. 


Hi @Milina_7! Dat kan een keer gebeuren. Als je gebruik hebt gemaakt van de retourdoos is de kans dat ergens iets mis gaat gelukkig heel klein. 

Ik heb een notitie gemaakt in onze systemen. Mocht je toch een brief krijgen over de retourzending, laat het dan hier weten. Maar ik verwacht dus dat deze uit zal blijven. 

Hi Bram_ dank je wel voor je reactie en je hulp. Ik hou het in de gaten :)