Skip to main content
Beantwoord

Track&Trace code werkt niet

• December 3, 2020
  • 2 reacties
  • 437 keer bekeken

Goedemiddag,

Heb een sms en email gekregen gisteren al dat mijn pakket is verstuurd. 

Maar bij PostNL is dit pakket niet bekend, de track&trace werkt dus dan ook niet.

Hoe weet ik nu wanneer mijn modem en tv ontvangers geleverd gaan worden?

Groetjes,

Natasja

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door Jose_

Hoi @Ntosch! Welkom op het forum. 

Fijn dat de Track & Trace link uiteindelijk wel werkte. Het komt soms voor dat de Track & Trace link nog niet werkt; wij hebben dan al wel het pakket naar PostNL verstuurd (hierdoor is een Track & Trace link bekend), maar PostNL heeft het pakket nog niet ontvangen en is dus nog onderweg (hierdoor is er geen informatie beschikbaar via Track & Trace). Zodra het pakket door PostNL is ontvangen, zul je informatie vinden via de Track & Trace link. Voor een eventueel volgende keer wellicht handig om te weten! :blush:

Ik hoop dat het pakket inmiddels binnen is en dat alles naar tevredenheid werkt. Fijne dag verder! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 3, 2020

Inmiddels werkt hij wel :)

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 7, 2020

Hoi @Ntosch! Welkom op het forum. 

Fijn dat de Track & Trace link uiteindelijk wel werkte. Het komt soms voor dat de Track & Trace link nog niet werkt; wij hebben dan al wel het pakket naar PostNL verstuurd (hierdoor is een Track & Trace link bekend), maar PostNL heeft het pakket nog niet ontvangen en is dus nog onderweg (hierdoor is er geen informatie beschikbaar via Track & Trace). Zodra het pakket door PostNL is ontvangen, zul je informatie vinden via de Track & Trace link. Voor een eventueel volgende keer wellicht handig om te weten! :blush:

Ik hoop dat het pakket inmiddels binnen is en dat alles naar tevredenheid werkt. Fijne dag verder!