Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb er veel last van trage downloadsnelheid, vaak komt de snelheid onder 1 mb/s. echter kan ik beter zeggen dat het vaak stabiel 700 KB/s is. wat ik nog al vreemd vindt aangezien ik een abbodement heb afgesloten van 500 Mbit/s.

Is er iemand die aan mij kan verklaren hoe dit precies kan?

 

Gr,

 

Kevin

Hi @kevkejuh, welkom hier. 

Dit is inderdaad veel te traag. Hoe meet jij dit? En meet jij dit op alle apparaten? Ook via een netwerkkabel?

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Hi @kevkejuh, welkom hier. 

Dit is inderdaad veel te traag. Hoe meet jij dit? En meet jij dit op alle apparaten? Ook via een netwerkkabel?

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Ik heb recentelijk contact gehad met de klanten service, wellicht ligt het aan de huide netwerk kabel zelf, er is al een nieuwe opgestuurd. ik laat het nog even weten.


Hi @kevkejuh, welkom hier. 

Dit is inderdaad veel te traag. Hoe meet jij dit? En meet jij dit op alle apparaten? Ook via een netwerkkabel?

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Ik heb recentelijk contact gehad met de klanten service, wellicht ligt het aan de huide netwerk kabel zelf, er is al een nieuwe opgestuurd. ik laat het nog even weten.

Graag!


@kevkejuh Alles goed afgelopen?


Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.