Skip to main content

Goedendag, 

 

Sinds een tijdje heb ik problemen met het kijken van YouTube en Videoland op de tv. Hij blijft maar laden en loopt vaak vast.  Het kastje moet ik dan regelmatig resetten. 

 

Ik heb onlangs de wifimanager geraadpleegd en het advies was wifiboosters.  Deze heb ik aangeschaft.  Na aansluiting kreeg ik ze niet verbonden en nam contact op met de klantenservice.  Was met mijn modem niet mogelijk. Alleen bekabeld.  Ik had geen poorten meer of ik moest mijn zonnepanelen maar loskoppelen.  Advies was switch aanschaffen. Heb alles maar weer ingepakt en teruggebracht naar de kpn winkel. 

 

Ik heb een abonnement van 100mb download. Maar kom niet verder dan 48. 

Het probleem is dus nog steeds hetzelfde.  

 

Waarom moet ik van alles aanschaffen en zelf betalen om alles fatsoenlijk te kunnen laten draaien? Er is verder ook geen andere oplossing geboden.  

 

Met vriendelijke groet, 

 

Nicolien 

Welke snelheid heb je als je meet met een bekabelde pc of laptop?


 


Welk type modem heb je?


Experia box v10


Ik heb al een vermoeden wat hef probleem is. Kan je inloggen in het modem? Zoja ga dan naar status en dan naar geavanceerd.  Daar zou ik graag een screenshot van zien.


Ik weet niet hoe dat moet🙈


Ik vermoed dat je pairbonding hebt. Dat betekent 2 lijnen.  Waarschijnlijk is er één lijn uitgevallen.  Bel de klantenservice 0800-0402 want er zal een monteur moeten komen om dit te fixen.


Oww... ik heb er geen verstand van. Maar zijn daar kosten aan verbonden?


Nee hoor maar vertel wel even wat je hier verteld is. Dan kunnen ze met je meekijken.  


Ik ga wel weer een keer bellen.  Bedankt voor zo ver